نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1394 - 19:20
جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان چرام جهت پیشگیری از جرایم انتخاباتی وهمچنین طلاق وراه کارهای پیشگیری از وقوع آن در دادگستری چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جلسه ای با حضور مسئولان شهرستان چرام جهت پیشگیری از جرایم انتخاباتی وهمچنین طلاق وراه کارهای پیشگیری از وقوع آن در دادگستری چرام برگزار شد.

 

با حضور فرماندار چرام،رئیس دادگستری ،معاون دادستان ،اداره اطلاعات،فرماندهان نیروهای انتظامی ونظامی،شهردار وتعدادی از رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان جلسه ای جهت پیشگیری از جرایم انتخاباتی وهمچنین طلاق وراه کارهای پیشگیری از وقوع آن در روز چهارشنبه ۱۶ دی ماه در دادگستری چرام برگزار شد.

۱

برپایه این گزارش در بخش اول این جلسه در خصوص برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار وتبادل نظر صورت گرفت.

DSCF4670

مقرر شد جهت کاهش جرایم انتخاباتی و پیشگیری از این گونه جرایم رصد و پایش مداوم در جریان انتخابات و جمع‌آوری اطلاعات با همکاری دستگاه‌های امنیتی و نظامی در شهرستان صورت گرفته و در صورت هرگونه تخلف وجرایم احتمالی انتخاباتی چه از سوی کاندیداها وچه از سوی طرفداران آنها تهیه گزارش به مرجع قضایی تحویل داده شود تا در شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

DSCF4677

دستور کار جلسه دوم در دادگستری چرام در رابطه با دلایل اساسی افزایش طلاق و کاهش ازدواج و را ه کارهای پیشگیری از وقوع طلاق بود که اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص اتخاذ راهکارهایی برای کاهش نرخ طلاق و رشد نرخ ازدواج پرداختند.

بر اساس نظر اعضا مقرر شد جهت کاهش طلاق ازظرفیت های دینی و مذهبی در نماز جمعه ها و سخنرانی های مذهبی توسط روحانیون برای خانواده ها،برگزاری کلاس های آموزشی در سطح شهرستان،برگزاری کلاس های مشاوره ای در بهزیستی شهرستان ومطالعه اطلاعاتی وهم افزایی در سطح شهرستان صورت گیرد.

DSCF4679

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی