نظرخواهی

آیا ازعملکرد محمد بهرامی در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1405 - 16:49
امام جمعه باشت در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از ایستادگی مردم ایران گفت: پیروزی در جنگ رمضان، بساط نیم‌قرن سلطه آمریکا را برچید و آغازگر دوران عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه شد.

به گزارش چهار فصل؛ امام جمعه باشت در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تقدیر از ایستادگی مردم ایران گفت: پیروزی در جنگ رمضان، بساط نیم‌قرن سلطه آمریکا را برچید و آغازگر دوران عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای، در خطبه‌های نماز جمعه هفتم فروردین‌ماه گفت: در جنگ رمضان، تحولی عمیق در منطقه شکل گرفته و از این پس نیز ادامه خواهد یافت. پس از پیروزی در این جنگ خواهیم دید که بسیاری از معادلاتی که دشمن طی نیم‌قرن گذشته چیده بود، در خاورمیانه دگرگون خواهد شد.وی ادامه داد: آمریکا طی پنجاه سال گذشته هژمونی و سلطه خود را بر چهار پایه بنا کرده بود: برتری نظامی و فناوری، تسلط بر تنگه‌های راهبردی، ائتلاف‌سازی بین‌المللی و توان پایان‌بخشی سریع به منازعات. اما در جنگ رمضان، هر چهار پایه زیر سؤال رفت و فرو ریخت. این را نه ما، بلکه کارشناسان آمریکایی و اروپایی اذعان می‌کنند.امام جمعه باشت گفت: آمریکا همواره پیش از ورود به جنگ، ملت‌ها را با تحریم اقتصادی تحت فشار قرار می‌داد تا تاب‌آوری آن‌ها کاهش یابد. اما در این جنگ، ایران سه بت فناوری آمریکا را شکست. نخست، ناوهای هواپیمابر که به‌عنوان فرودگاه‌های متحرک عمل می‌کردند. ایران توانست این قدرت را آسیب‌پذیر کند و حتی برخی منابع آمریکایی نیز به این مسئله اعتراف کردند.وی اظهار کرد: ایران از صبر استراتژیک عبور کرده و به بازدارندگی فعال رسیده است. در سال‌های گذشته سرداران ما در سوریه و عراق ترور شدند و ایران سکوت می‌کرد؛ اما در این جنگ، در همان روزهای نخست، سامانه‌های راداری دشمن در پادگان‌های مختلف در خلیج فارس، اسرائیل، اردن و عراق مورد هدف قرار گرفتند و کور شدند.

حجت‌الاسلام گنجه‌ای افزود: دشمن طرح پنج‌مرحله‌ای داشت: ترور رهبری، ایجاد جبهه متحد داخلی، از بین بردن توان موشکی، فلج‌کردن دولت و ایجاد اغتشاش. اما به فضل الهی همه این اهداف برعکس شد. پس از شهادت امام، یک رهبر جوان و مقتدر انتخاب شد، مردم متحد شدند، توان موشکی دشمن را فلج کرد، دولت پابرجا ماند و اغتشاشات کنترل شد.وی بیان کرد: در حوزه ژئوپلیتیک نیز ایران به مرجع تعیین‌کننده نظام جدید منطقه تبدیل خواهد شد؛ نه‌تنها در تنگه هرمز، بلکه در باب‌المندب و حتی کانال سوئز. بسیاری از کشورها که پیش از جنگ حاضر به مذاکره نبودند، اکنون با ایران گفت‌وگو می‌کنند.امام جمعه باشت افزود: آمریکا امروز در برخی حوزه‌ها دچار ضعف شده است؛ تا جایی که در یک مرحله سقوط ۸۰۰ میلیارد دلاری در بورس را تجربه کرد. این وضعیت پیام مثبتی برای اقتصاد ایران دارد و نشانه‌ای از تغییر معادلات است.وی ادامه داد: مردم ما ۲۶ شب است که در کف خیابان هستند و از نظام دفاع می‌کنند. این همان پیش‌بینی امام شهید ما بود که فرمود اگر حادثه‌ای رخ دهد، خدا مردم را برمی‌انگیزد تا از انقلاب حمایت کنند.امام جمعه باشت گفت: اگر دشمن آرزوی حمله زمینی دارد، بداند که مردم ایران از آن نمی‌ترسند. جوانان، مردان، زنان و نوجوانان ما برای حضور در جبهه‌ها نام‌نویسی می‌کنند. ما منتظر نبردیم؛ زیرا به گفته شهید سلیمانی، این جنگ یعنی نابودی همه امکانات دشمن در منطقه است‌.

 

حمله زمینی آمریکا به ایران یک قمار استراتژیک است

 

امام‌جمعه دهدشت با اشاره به تحولات اخیر منطقه و تهدید ترامپ درباره حمله زمینی به ایران گفت: هرگونه حمله زمینی آمریکا به ایران یک قمار استراتژیک خواهد بود؛ چرا که با توجه به شرایط جغرافیایی، توان دفاعی و آمادگی عمومی کشور، چنین اقدامی برای آمریکا بسیار پرهزینه و غیرقابل مدیریت است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، در خطبه‌های نمازجمعه ۷ فروردین‌ماه دهدشت، به تحولات اخیر منطقه‌ای و جنگ رسانه‌ای پرداخت و گفت: هیچ مقام مسئول ایرانی مذاکره‌ای با آمریکا نداشته و نخواهد داشت و ادعاهای مطرح‌شده از سوی رئیس‌جمهور آمریکا واقعیت ندارد.وی با بیان اینکه برخی کشورها پس از هفته دوم جنگ برای میانجیگری تلاش کرده‌اند، افزود: این تلاش‌ها در همه جنگ‌های دنیا طبیعی است، اما ایران مذاکره‌ای با آمریکا انجام نداده و پیام‌های غیرمستقیم نیز با پاسخ روشن مواجه شده است.امام‌جمعه دهدشت هدف آمریکا از طرح موضوع مذاکره را کاهش فشارهای داخلی و خارجی، خروج آبرومندانه از تهدیدهای پیشین، برقراری ارتباط برای انجام رهگیری و فریب جدید و ایجاد تردید در اعتماد عمومی عنوان کرد. حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش، احتمال حمله زمینی آمریکا به ایران را قمار استراتژیک دانست و اظهار کرد: از نظر نظامی، جغرافیایی، لجستیکی و راهبردی، چنین اقدامی برای آمریکا پرهزینه و غیرقابل مدیریت خواهد بود؛ ایران تجربه دفاعی، زیرساخت‌های کافی و آمادگی عمومی برای دفاع دارد.وی با اشاره به ظرفیت‌های نظامی ایران گفت: هرگونه استفاده از خاک یا آسمان کشورهای منطقه علیه ایران با پاسخ متقابل مواجه خواهد شد و پیش از هر اقدامی، زیرساخت‌های این کشورها در معرض خطر قرار می‌گیرد.امام جمعه دهدشت همچنین به اظهارات اخیر آمریکا درخصوص تعیین فرصت ۱۰ روزه اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات موجود، نگرانی از آسیب‌پذیری زیرساخت‌های انرژی در منطقه دلیل اصلی این اعلام بوده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌ فر با اشاره به توانمندی‌های انرژی و زیرساختی ایران اضافه کرد: ایران نزدیک به ۲۰۰ نیروگاه فعال دارد، در حالی‌که تعداد نیروگاه‌های رژیم اسرائیل یک‌دهم این میزان است.وی همچنین درباره انتشار برخی تحلیل‌ها مبنی بر احتمال پیوستن برخی کشورهای منطقه به عملیات زمینی گفت: ورود این کشورها ظرفیت جدیدی به توان نظامی آمریکا اضافه نمی‌کند، اما به فهرست اهداف ایران خواهد افزود.به‌گفته امام‌جمعه دهدشت، سپاه پاسداران نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه دیگر محل امنی برای استقرار نیروها نیست و به مردم منطقه توصیه شده از این محل‌ها فاصله بگیرند.حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه با اشاره به محدودیت‌های جدید تردد کشتی‌ها افزود: طبق اطلاعیه سپاه، عبور هر کشتی از مبدا به مقصد بنادر ایران و تنگه هرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.وی از مردم خواست در بیان مباحث مربوط به مذاکره یا اختلافات داخلی، از طرح مباحث ایجادکننده دودستگی پرهیز کنند و بر انسجام و حضور در میدان تأکید کرد.امام‌جمعه دهدشت همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب علی‌رغم بارندگی‌های اخیر، از شهروندان خواست در برداشت از چاه‌ها و منابع زیرزمینی صرفه‌جویی و با دستگاه‌های متولی همکاری کنند.

انسجام ملی و آرامش اجتماعی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بهمئی با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب و نامگذاری سال جدید، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون انسجام ملی، ثبات اجتماعی و تقویت مؤلفه‌های امنیتی امکان‌پذیر نیست و تمامی نهادها و اقشار جامعه باید برای ایجاد شرایط پایدار اقتصادی و اجتماعی همکاری کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه ۷ فروردین، با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب و مرور دستاوردهای سال ۱۴۰۵ از جمله انسجام ملی، حضور گسترده مردم در مناسبت‌های ملی و تلاش خادمان در بخش‌های مختلف، تأکید کرد.وی افزود: نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی» نشان‌دهنده ضرورت خوداتکایی و تقویت انسجام اجتماعی در کشور است.امام جمعه بهمئی امنیت ملی را مجموعه‌ای از مؤلفه‌ها همچون ثبات بازار، امنیت سرمایه‌گذاری، ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و آرامش روانی جامعه دانست و افزود دستیابی به اقتصاد مقاومتی بدون این زیرساخت‌ها ممکن نیستحجت‌الاسلام صلواتی مسئولیت هر یک از نهادها را در تقویت اقتصاد مقاومتی تبیین کرد؛ از جمله اولویت‌بندی اقتصادی دولت، نقش نظارتی مجلس و وظیفه قوه قضاییه در مقابله با مفاسد و حمایت از فضای سالم سرمایه‌گذاری. وی همچنین مشارکت مردم در حمایت از کالای ایرانی، پرهیز از اختلافات و تقویت همبستگی اجتماعی را ضروری خواندوی در بخش دیگری از سخنان خود به فضای رسانه‌ای و تهدیدات اخیر آمریکا اشاره کرد و هدف چنین اظهاراتی را ایجاد شکاف اجتماعی دانست.امام جمعه بهمئی با اشاره به مواضع رسمی نهادهای کشور، تأکید کرد که میانجی‌گری کشورها به‌معنای مذاکره نیست و تصمیم‌گیری درباره این موضوعات باید بر پایه عزت، حکمت و مصلحت باشد. صلواتی بیان کرد که بر اساس اجماع مسئولان کشور، اکنون زمان مذاکره نیست، هرچند مذاکره به‌طور کلی ابزاری سیاسی و وابسته به تشخیص زمان مناسب است.

حجت‌الاسلام صلواتی با نقد شدید رفتارهای اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: ترامپ بدون عقلانیت وارد مسیر جنگ شد و اکنون نیز با توهم، خیال می‌کند می‌تواند ملت ایران را وادار به مذاکره کند. او باید صدای مردم ایران را از دل غیورمردان بهمئی بشنود.وی با اشاره به سابقه خیانت‌های آمریکا اظهار کرد: ما دوبار در میانه جنگ با شما مذاکره کردیم و هر بار هدف حمله قرار گرفتیم. امروز مردم ایران ترامپ را روباهی فریبکار می‌دانند و هیچ اعتمادی به او ندارند.امام جمعه بهمئی در ادامه افزود: ملت ما به مسئولان خود اعتماد دارند و یقین دارند تصمیمات آنان بر اساس عزت ملی و مصالح کشور است. هر اقدامی که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب باشد، برای ما واجب‌الاطاعه است؛ اما همه باید هوشیار باشند تا دوگانگی و دوقطبی در جامعه ایجاد نشود.»حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به تحرکات نظامی آمریکا خاطرنشان کرد: پنتاگون در حال تدارک اعزام نیروی زمینی به ایران است. این آخرین قمار ترامپ است، اما ملت ایران آماده‌ترین ملت دنیاست. ما تجربه دفاع مقدس، سوریه و عراق را داریم، و در صورت حمله، نیروهای آمریکایی در تله جغرافیایی گرفتار خواهند شد.وی با بیان اینکه گستره جغرافیایی ایران مانع اشغال نظامی می‌شود، تصریح کرد: برای اشغال ایران، آمریکا به دو میلیون نیرو نیاز دارد؛ امری غیرممکن و فراتر از توان نظامی آن‌هاست. در صورت وقوع جنگ، پایگاه‌های آمریکا در منطقه، از کویت تا بحرین، هدف قرار می‌گیرند و تنگه هرمز و باب‌المندب بسته خواهد شد.

صلواتی همچنین ادامه داد: اشغال ایران غیرممکن است و آمریکا در صورت حمله شکست قطعی خواهد خورد. اقتصاد جهانی دچار زلزله می‌شود، قیمت نفت سر به فلک می‌زند، و مسیر تجارت جهانی مختل خواهد شد. این اقدام حماقتی آشکار و خطای محاسباتی است.در پایان با تأکید بر ایمان مردم ایران گفت: نظام اسلامی ایران متصل به قدرت خدا و متکی بر مردم خداجوی است. حتی اگر همه فرماندهان فعلی به فیض شهادت برسند، این ملت ناامید نخواهد شد. راه ما ادامه راه انبیاء و امام حسین (ع) است، و فرمانده اصلی این جبهه حضرت ولی‌عصر (عج) است.امام جمعه بهمئی خود را با پیامی کوبنده خطاب به ترامپ جمع‌بندی کرد:ملت ایران همان‌گونه که امام حسین فرمود، فریاد می‌زنند: هیهات من‌الذله. ما در برابر فرعون زمان تسلیم نخواهیم شد ترامپ کودک‌آزار و قمارباز، باید بداند این ملت آماده جان‌فشانی است و هیچ‌گاه در برابر ظلم به زانو درنمی‌آید.

وی با تأکید بر تربیت نسلی مؤمن و انقلابی، اعلام کرد که هزاران "خمینی" دیگر در دامان این انقلاب تربیت شده‌اند که شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ورد زبانشان است. صلواتی بیان کرد: که ملت ایران، "نتانیاهوی جلاد" و اسرائیل خبیث را رها نخواهند کرد و تا نابودی کامل این رژیم، دست از مبارزه برنمی‌دارند.امام جمعه بهمئی با اشاره به اینکه دشمنان در سراب جدایی مردم از ولایت فقیه گرفتار شده‌اند، افزود: این مردم، وارثان حقیقی انقلاب و اسلام هستند و صدای تکبیرشان در میعادگاه نماز جمعه، نشان از بصیرت و پایداری آنان دارد. وی تأکید کرد: مردم شهرستان بهمئی، در برابر قرآن و خون شهدا، همچون یاران امام حسین (ع)، تا آخرین قطره خون خود، مدافع آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و اندیشه ولایت فقیه خواهند بود. صلواتی در پایان، به شخصیت ممتاز قرآنی امام خمینی (ره) اشاره کرد و آیه شریفه "و ینصرالله من ینصره" را نمادین از وعده الهی برای یاری‌کنندگان دین خدا دانست و خاطرنشان کرد: نصرت الهی، شرطی مشروط دارد و آن، یاری دین خدا توسط بندگان است، ایمان، عمل، ایستادگی در برابر سختی‌ها و حسن ظن به خدا، ارکان اصلی این مسیر هستند.

قدرت نظامی آمریکا با توان دفاعی و پدافندی ایران شکست خورد

امام جمعه دنا گفت: قدرت نظامی آمریکا در دریا و آسمان با توان دفاعی و پدافندی ایران اسلامی شکست خورده است. ناوهای آمریکا جرأت حضور در منطقه را از دست داده‌اند و جنگنده‌های پیشرفته آنان هدف سامانه‌های بومی پدافندی ما قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی واهبی‌زاده، در خطبه‌های نماز جمعه هفتم فروردین‌ماه تصریح کرد: پس از شهادت رهبر انقلاب، ایمان و تقوای جمعی مردم ایران بیش‌ازپیش آشکار شد. این پایداری و استقامت ملت باعث شد تا یاری و نصرت الهی شامل حال آنان شود و برکات مادی و معنوی بر کشور نازل گردد.وی ادامه داد: پیروزی جبهه اسلام و ایران در برابر جبهه کفر، یکی از نشانه‌های نزول رحمت الهی است. امروز امت اسلامی باید بیش‌ازپیش به استغفار، تضرع و بازگشت به سوی خدا بپردازد تا این برکات استمرار یابد.امام جمعه دنا با اشاره به شرایط فعلی منطقه و درگیری‌های نظامی اخیر گفت: دشمنان ایران اسلامی، به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنگی همه‌جانبه را بر ملت ما تحمیل کرده‌اند، اما ایران اسلامی با اتکا به ایمان مردم و رهبری الهی خود، در برابر آنان ایستادگی کرده و پیروزی‌های بزرگی در جنگ اخیر رمضان به دست آورده است.وی شکست قدرت نظامی و سیاسی آمریکا را از جلوه‌های بارز این پیروزی دانست و بیان کرد: قدرت نظامی آمریکا در دریا و آسمان با توان دفاعی و پدافندی ایران اسلامی شکست خورده است. ناوهای آمریکا جرأت حضور در منطقه را از دست داده‌اند و جنگنده‌های پیشرفته آنان هدف سامانه‌های بومی پدافندی ما قرار گرفته‌اند.حجت‌الاسلام واهبی‌زاده با توجه به شکست چهار رکن قدرت آمریکا که شامل «برتری نظامی»، «تسلط بر آبراه‌های راهبردی»، «ائتلاف‌سازی بین‌المللی» و «کدخدامنشی جهانی» است افزود: امروز هر چهار رکن قدرت آمریکا در برابر اراده ملت ایران فروپاشیده است. ایستادگی مردم ایران و محور مقاومت نشان داده که دوران سلطه و هژمونی آمریکا در جهان به پایان رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور مؤمنانه مردم دنا گفت: همت والای خواهران، برادران و جوانان در پشتیبانی از جبهه مقاومت یادآور دوران دفاع مقدس است. صمیمانه از حضور ارزشمند همه خانواده‌ها و عوامل محلی که برای رزمندگان اسلام مواد غذایی و نان تهیه می‌کنند قدردانی می‌کنم. این کارها سبب نزول برکت و پیروزی در میدان نبرد شده است.امام جمعه دنا در پایان با اشاره به دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اجتماعات میلیونی این روزها تداعی‌کننده رأی قاطع ملت ایران در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی است. امیدوارم به برکت خون شهدا و دعای مؤمنان، سال پیش‌رو سال ظهور امام زمان(عج) و استمرار برکات الهی برای ملت ایران باشد.

حملات ایران معادلات نظامی چندین کشور منطقه را تغییر داد

امام‌جمعه لنده با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: حملات ایران موازنه نظامی در منطقه را تحت تأثیر قرار داده و معادلات امنیتی چندین کشور را تغییر داده است؛ موضوعی که به گفته او نشان‌دهنده افزایش نقش و تأثیرگذاری ایران در تحولات منطقه‌ای است.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نمازجمعه ۷ فروردین ماه لنده، اظهار کرد:: ایران بعد از این جنگ به یکی از قدرت‌های برتر جهانی تبدیل شده است که جهانیان به حقانیت و توان ایران اسلامی پی خواهند برد و پیروز میدان سیاسی و نظامی جدید خواهد بود.وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به هر دری می‌زنند تا آتش‌بس را به ایران بقبولانند؛ ولی ایران ما تا به امروز پیروز میدان بوده است و قطعاً در مقابل دشمنان کوتاه نخواهد آمد.امام‌ جمعه لنده تأکید کرد: ملت ایران با عنایت ویژه امام‌زمان (عج) در حمایت از رهبری و نیروهای مسلح و خواری و ذلت نیروهای دشمنان به عینه مشاهده شده است که همه این اتفاقات زمینه‌ساز ظهور است.حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت: بیش از بیست و هفت شب است که ملت ایران باوجود بمباران در کف خیابان ایستادند و تا زمانی که سایه جنگ و امنیت پایدار حکم‌فرما نشود مبارزه قاطع خود را ادامه خواهیم داد و خیابان و میدان را ترک نخواهیم کرد.وی گفت: امروز قدرت ایران اسلامی به‌گونه‌ای شده است که دشمنان امریکایی و صهیونیستی قادر به حفاظت از پایگاه‌های خود در منطقه و اسرائیل نیست و اگر امروز جنگ تمام شود حداقل بیش از پنج سال طول خواهد کشید تا بخواهند زیر ساخت‌های خود را جمع کنند.امام‌جمعه لنده گفت: رئیس‌جمهور امریکا هر روز ادعاهای جدیدی دارد و ادعای پیروزی می‌کند و دم از آتش‌بس می‌زند ولی شکست قطعی آنان باعث شده است که این جنگ طولانی و هیمنه پوشالی آنان در جهان شکست خورد.

وی گفت: جنایات امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در ترور رهبری و فرماندهان ما هرگز قابل‌بخشش نیست؛ ولی ما در تنبیه متجاوزین کوتاه نخواهیم آمد.محمودی اصل تأکید کرد: دشمن این روزها از مذاکره دم می‌زند؛ ولی باید این را بداند که هیچ مذاکره‌ای در کار نیست و به دنبال تقویت نیروهای خود در منطقه هستند و اگر به دنبال آتش‌بس هستند به دنبال پروژه تجزیه‌سازی هستند و قطعاً مذاکره فریب است و دومین نقشه آنان ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان است.وی گفت: اتحاد ملت ایران بعد از شهادت رهبری بین مردم و مسئولان چندین برابر قبل شده است و دشمن با تمرکز بر همین مسئله به دنبال نفاق است؛ ولی دشمن باید بداند ملت ما با اتحاد و همدلی تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.امام‌جمعه لنده گفت: دشمن این روزها صحبت از تهاجم زمینی می‌کند که دشمن باید بداند که اگر این اتفاق بیفتد قطعاً با ضربات سنگینی که دریافت خواهد کرد پاسخی قاطع و در خورشان خواهد بود.وی گفت: یکی از پرتکرارترین عبارت‌های که ملت ایران به دشمنان داده است بحث چشم در برابر چشم است که در چند روز گذشته این مهم به‌صورت میدانی ثابت شد و امروز وقتی خبرنگاری بدون اجازه بخواهد از مناطق تخریب شده تصاویر و گزارشی تهیه کند قطعاً دست و سر وی قطع خواهد شد.خطیب جمعه لنده گفت: دشمن هرگز باور نمی‌کرد که ایران بتوانید پاسخی قاطع به بیش از ۱۱ کشور در منطقه از جمله اسرائیل حمله کند و وجه جهانی ایران را به رخ جهان کشید و این ایران است که تعیین‌کننده این جنگ است و این ما هستیم که قواعد این جنگ را تعیین می‌کند.وی افزود: ملت ما ۱۲ فروردین را پرشورتر از همه سال‌ها جشن خواهد گرفت و قطعاً هرچه آسیب ببینیم قطعاً پیروز قطعی این میدان ما هستیم.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی