نظرخواهی

آیا ازعملکرد محمد بهرامی در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. فروردين 1405 - 3:02
حماسه پایتخت طبیعت در شب‌های سرد بهاری؛
یاسوج در تب خونخواهی؛ جمعیت، سرما را شکست!
در شب سرد بهاری ۱۴۰۵، مردم ولایتمدار یاسوج در بیست‌وهفتمین شب از تجمعات مردمی، با حضوری حماسی در خیابان جمهوری، ضمن ابراز انزجار از شهادت رهبر شهید، بار دیگر ایستادگی خود را در دمای منفی یک درجه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» گویا هیچ مانعی، حتی سرمای استخوان‌سوز، حریف اراده پولادین این مردم ولایتمدار نمی‌شود. مردم غیور و سلحشور یاسوج در بیست‌وهفتمین شب از اجتماع مستمر مردمی، در حالی که هفتمین برگ از تقویم بهار ۱۴۰۵ ورق می‌خورد، بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور و ایستادگی خلق کردند.

غلبه اراده ایمان بر سرمای منفی یک درجه

در حالی که دماسنج‌ها دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد را نشان می‌دادند، خیابان جمهوری شهر یاسوج به کانون گرم تپش‌های انقلابی بدل شد. حضور پرشور پیر و جوان در این شرایط جوی و در دل شب، نشان‌دهنده پیوندی ناگسستنی میان امت و آرمان‌های والای ولایت است؛ حضوری که ثابت کرد تقویم و اقلیم در برابر عزم این مردم رنگ می‌بازند.

استمرار میثاق برای خونخواهی رهبر شهید

این تجمع باشکوه که با هدف تجدید میثاق و مطالبه خونخواهی رهبر شهید امت برپا شده، حامل پیامی صریح به دشمنان است. مردم یاسوج با پر کردن وجب به وجب خیابان‌های شهر، فریاد زدند که در مسیر صیانت از خون شهدا، نه خستگی می‌شناسند و نه سرما؛ آنان تا احقاق حق کامل و انتقام سخت، میدان را خالی نخواهند کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی