نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1397 - 10:29
مسئولان شهرستان بهمئي با احداث يك ايستگاه ثابت در ورودي شهر ليكك، با راهنمايي و اطلاع رساني مسافران نوروزي، به مهمانان و گردشگران خدمت رساني مي كنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني چهارفصل به نقل از آواي ماغر؛ مسئولان شهرستان بهمئي با احداث يك ايستگاه ثابت در ورودي شهر ليكك، با راهنمايي و اطلاع رساني مسافران نوروزي، به مهمانان و گردشگران خدمت رساني مي كنند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان بهمئي صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آواي ماغر بر لزوم تكريم و خدمت رساني به مسافران نوروزي، در كنار راهنمايي براي داشتن يك سفر ايمن تاكيد كرد.

رادي تصريح كرد: راهنماي مسافران نوروزي در راستاي اجراي طرح ملي ايمني و سلامت در تعطيلات نوروز مي باشد .

رادي در ادامه هدف احداث اين پايگاهها در مبادي ورودي و خروجي شهرها را ارائه بروشور، نقشه و خدمات  و ايجاد پايگاه هاي دوستدار کودک و خيمه هاي نماز و ديگر راهنمايي هاي لازم  به مسافران نوروزي عنوان كرد.

وي گفت: امسال علاوه بر پايگاه هاي طرح اميني و سلامت راهنمايي مسافران نوروزي، پايگاه هاي امداد و نجات جاده اي خدمات امدادي را به مسافران در جاده هاي شهرستان داريم.

رئيس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان بهمئي در اين راستا به خبرنگار ما گفت:ارائه بروشور، نقشه و هدايت مسافران نوروزي به مراكز اسكان از جمله خدمات پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در ورودی شهر ليكك مي باشد.

صلاحي نژاد تصريح كرد: ستاد خدمات سفر شهرستان بهمئي برای نوروز امسال برنامه های زیادی را در راستاي خدمات بهتر به همشهریان و گردشگران تدارک دیده است.

وي افزود: بروشور هاي راهنمای سفر و كتابچه برای معرفی جاذبه و اماکن تفریحی توسط میراث اداره ميراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگری شهرستان تهیه شده که در ایستگاههای ورودی و خروجی و اماکن اقامتی بين مسافران نوروزي توزیع می شود.

تصاوير:

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی