نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. اسفند 1396 - 12:58
آخرین نشست شورای اداری سال 96شهرستان بهمئی ظهر امروز با حضور مدیران و مسئولان نهادها و سازمان ها در شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ آخرین نشست شورای اداری سال 96شهرستان بهمئی ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان و با حضور مدیران و مسئولان نهادها و سازمان ها برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی در این نشست، گفت: از ابتدای بهمن ماه برنامه ریزی برای خدمات سفر شهرستان در 4 نشست برگزار شد.

مجتبی صلاحی نژاد تصریح کرد:کمیته ها مشخص شدند و دستورالعمل ها را به اعضا ابلاغ کردیم در مجموع 15 جلسه تاکنون برگزار کردیم.

وی افزود: ساماندهی اردوگاه های های تفریحی و رفاهی تنگ ماغر، تنگ سروک و برم الوان را در دستور کار داشتیم.

صلاحی نژاد گفت: در منطقه قلعه نادر مشکل سرویس بهداشتی داریم در حال حاضر پیمانکار در حال ساخت سرویس بهداشتی دائم در این منطقه می باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهمئی  با تاکید بر لزوم ساماندهی و اسکان مسافران نوروزی داخل شهر، خاطرنشان کرد: اگر شهردار بتواند یکی از پارکهای شهر لیکک را به عنوان پارک اسکان مسافران نوروزی معرفی کند، خدمت بزرگی به حوزه گردشگری شهرستان می باشد.

صلاحی نژاد افزود: دستگاه های مربوطه برای مقابله با حوادث غیر مترقبه با فرمانداری شهرستان همکاری کنند.

وی گفت: برای تامین امنیت و خدمات بهتر به مسافران نوروزی، مدیران دستگاه ها و مراکز اسکان، شماره تماس دو رده پایین تر مدیریتی خود را به ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام کنند.

صلاحی نژاد تصریح کرد: با توجه به مصوبات کشوری، کلیه نهادها موظفند در بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح معابر عمومی در کنار درج آرم ستاد سفر، شماره تماس سامانه ملی خدمات سفر(09629) درج کنند.

بخشدار مرکزی بهمئی با تقدیر از خدمات یکساله شورای اداری شهرستان در سال 96 ، گفت: بحث ساماندهی آژانس های درون شهری نیاز جدی شهرستان است، به خصوص رعایت شئونات اسلامی، وضعیت تاهل و کارت سلامت رانندگان به ویژه در ایام نوروز که ما مهمان نوروزی از سراسر کشور داریم، باید کنترل شود.

علی کرم صدیقی فر افزود: مواردی داریم که ماشین هایی بدون تابلوی آژانس اقدام به جابجایی مسافر می کنند که نهادهای مربوطه باید با این موارد برخورد کنند.

وی گفت:روستاهایی که در محور های اصلی مواصلاتی هستند و فاقد روشنایی لازم می باشند، باید در این ایام اداره برق شهرستان اقدام به نصب چراغ روشنایی در معابر آنها کند.

صدیقی فر خاطرنشان کرد: جشن های نوروزی باید توسط دستگاه های اجرایی کار مدیریت شوند، ؛یک جشن در حوزه قلعه نادر و یک جشن در حوزه ممبی و سرآسیاب برگزار  می شود.

وی گفت: با توجه به رویکرد ایجاد نشاط و سرگرمی، مسابقات ورزشی روستایی و عشایری را در ایام نوروزی داریم ؛در چند حوزه درخواست مردمی برای برگزاری این جشن ها داریم که بنا داریم برگزار کنیم اما نیاز مبرم به همکاری تمام وقت و همه جانبه همکاران نیروی انتظامی هست.

مسئول بازرسی و نماینده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این نشست با اشاره به برگزاری یادواره بزرگ شهدای بهمئی در آغاز سال 97، گفت: این یادواره با حضور مسئولان و خانواده شهدای بهمئی سراسر کشور در شهر لیکک برگزار می شود.

فرج دهبان نژاد با بیان اینکه نزدیک به شهید 800 بهمئی در کل کشور داریم، تصریح کرد: این یک برنامه ملی است که نیاز به برنامه ریزی مفصل  دارد.

وی گفت: تلاش می کنیم این یادواره مهم را آخر فروردین یا نیمه اردیبهشت با برنامه ریزی دقیق برگزار می کنیم که بازتاب جهانی داشته باشد.

دهبان نژاد با اشاره به آمادگی کامل مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بهمئی برای همکاری با ستاد خدمات سفر شهرستان، افزود: در ایام نوروز گشت های امنیت محور ما در سراسر شهرستان فعال هستند و در کنار سایر نهادهای نظامی و انتظامی آمادگی کامل را برای امنیت پایدار در شهرستان داریم.

عضو شورای شهرستان بهمئی در این نشست گفت:به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان بهمئی از خدمات همه مدیران شهرستان به خصوص مدیرانی که در حوزه روستایی همکاری داشتند، تقدیر می شود.

حسین جعفری نیکو خاطرنشان کرد: از روزبه و اکبریان مدیران ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و امور عشایر که تلاش های دوچندانی داشتند، تقدیر ویژه می شود.

وی گفت: آنتن دهی و اینترنت در روستاهای شهرستان ضعیف است که انتظار داریم این مشکل حل شود.

جعفری نیکو افزود: به علت نبود دفتر ثابت نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی، هنگام ورود نماینده به شهرستان مشکلات زیادی هم برای مردم و هم برای خود نماینده ایجاد می شود که لازم است نماینده در این زمینه تدابیری اتخاذ کند.

بخشدار سرآسیاب یوسفی در این نشست  با بیان اینکه مردم کار عمرانی را بیشتر می بینند، گفت: باید در زمینه آسفالت روستایی، آب و برق کارکنیم.

هیبت اله جوانمرد افزود: از روزبه، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای هر چه تقدیر کنیم کم است ؛ این مدیر به صورت دو شیفت کار می کند، ما مسئولی مانند این مسئول تاکنون ندیدیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این نشست با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد برخی از سیستم های غیر دولتی در ایام شادی و اندوه، گفت: چه نهادی بر عملکرد آرایشگران عروس و داماد، ارکسترها و گروه های موزیک مجالس دخالت می کند ؛این افراد برای برنامه های چند ساعته هزینه های گزاف از مردم می گیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی