نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1396 - 19:55
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهمئی ویژه نوروز 97 ظهر امروز در محل سالن کنفراس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ اولین نشست کارگروه گردشگری شهرستان بهمئی با موضوع ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه ایام نوروز سال آینده ظهر امروز در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بهمئی و دبیر ستاد در ابتدای این جلسه هدف از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر را هماهنگی بین دستگاه های خدمت رسان برای استقبال بهتر از مهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: یکی از راه های جلب رضایت گردشگران و مهمانان نوروزی تعامل و همکاری بین کلیه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان می باشد.

مجتبی صلاحی نژاد با تشکر از فرماندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهمئی برای مهیا کردن امکانات و تسهیلات لازم ویژه نوروز 97، افزود: کلیه رؤسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه ها و اقدامات منسجمی برای استقبال از گردشگران نوروزی مد نظر دارند که لیست این وظایف و برنامه ها جهت جمع بندی به فرمانداری و دبیرخانه ستاد ارسال می شود.

فرماندار بهمئی در این نشست با اشاره به نقش ویژه ارائه خدمات قابل قبول به گردشگران در کمک به توسعه صنعت گردشگری در شهرستان، گفت: گردشگران با ورود به هر منطقه می توانند فرهنگ عامل انتقال فرهنگ آن منطقه باشند.

حکمت اله سنایی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی صحیح و مهیا کردن امکانات برای ورود گردشگران، از فرصت طلایی ایام نوروز برای معرفی فرهنگ، جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرستان استفاده بهینه ببریم.

دیگر مسئولان کمیته های مختلف خدمات سفر شهرستان بهمئی در این نشست از آمادگی  کافی برای استقبال از گردشگران در ایام نوروز خبر دادند.

تصاویر بیشتر:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی