نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1396 - 0:53
مسابقات ورزشی کارکنان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در رشته های فوستال و بومی – محلی به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ مراسم اختتامه مسابقات بومی- محلی و ورزشی کارکنان اداره کل و واحدهای بیمه ای تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهر لیکک برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری بخش بومی – محلی مسابقات، گفت: این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در شهرستان بهمئی برگزار شد.

عباس نورمحمدی تصریح کرد: شرکت کنندگان با شور و نشاط بالایی در رشته های فوتسال و ورزش های بومی و محلی به رقابت پرداختند .

نورمحمدی خاطرنشان کرد: مسابقات بومی - محلی در منطقه تفریحی و گردشگری قلعه نادر و مسابقات فوتسال در سالن تربیت بدنی شهر لیکک برگزار شد.

وی گفت: در پایان این مسابقات  تیم شعبه تامین اجتماعی لیکک در رشته فوتسال  مقام اول را کسب کرد.

نورمحمدی افزود: تیم های فوتسال شعبه گچساران وکارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان عنوان های دوم و سوم  این مسابقات را کسب کردند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط بین کارکنان شعب تامین اجتماعی استان و شناسایی و معرفی بهمئی به عنوان یک شهرستان با ظرفیت های بالای گردشگری به همکاران سایر شهرستان ها برای اولین بار به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد.

تصاویر ضمیمه:

 

 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی