نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. اسفند 1396 - 21:45
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی با اشاره به آمادگی کامل بقاع متبرکه این شهرستان در استقبال از مهمانان نوروزی، گفت:اداره اوقاف بیشترین خدمات را به زائران و مهمان نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهافصل؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر با اشاره به آمادگی کامل بقاع متبرکه این شهرستان در استقبال از مهمانان نوروزی، گفت:اداره اوقاف بیشترین خدمات را به زائران و مهمان نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان ارائه می دهد.

 حجت الاسلام قاسم مومن شاد تصریح کرد:بقاع متبرکه شهرستان  بهمئی آمادگی کامل را برای استقبال از  مسافران و مهمانان نوروزی دارند.

وی افزود: بقاع متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله (علیهما السلام) با امکانات رفاهی، زائرسرا، سرویس های بهداشتی، حمام و  سالن های اسکان آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرین نوروزی می‌باشد.

وی در ادامه گفت:همچنین آستان امامزاده بابااحمد(ع) دارای امکانات رفاهی، زائرسرا و سرویس بهداشتی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی می باشد .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی خاطرنشان کرد: هرساله در امامزادگان سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان بهمئی برنامه‌ای با عنوان " طرح آرامش بهاری" در جوار امامزادگان برگزار می شود که امسال این طرح در دو آستان امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله(علیهما السلام)  و امامزاده بابا احمد(ع) در شهرستان بهمئی اجرا می شود.

مومن شاد تصریح کرد: این طرح با حضور روحانیون اعزامی از قم اجرا می شود که با اجرای طرح خیمه های معرفت، ایستگاه مشاوره و پاسخ به مسائل شرعی، ایستگاه کودک و نوجوان، ایستگاه همه واقف باشیم، ایستگاه امر به معروف و نهی از منکر و سایر برنامه‌های فرهنگی به مهمانان و زائران نوروزی خدمت رسانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی بیشترین خدمات رفاهی را در اماکن و امامزادگان شهرستان  به میهمانان و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد که انشاءالله هر ساله با کمک خیرین و نذورات خود مردم که به امامزادگان اهدا می شود بر امکانات رفاهی امامزادگان و اماکن مقدسه خواهیم افزود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهمئی افزود: از همه دستگاه های خدمات رسان شهرستان که اداره اوقاف و امور خیریه را در اجرای کامل طرح آرامش بهاری کمک و همکاری می‌کنند، تقدیر و تشکر ویژه داریم.

مومن شاد در پایان گفت: مراسم تحویل سال نو و شهادت امام هادی(ع) همزمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله(علیهما السلام) با حضور مردم، مسئولان و سخنرانی امام جمعه شهرستان برگزار میشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا