نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. دى 1396 - 10:48
نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  آوای ماغر؛ نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی عصر امروز به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور کتابداران و تعدادی از مسئولان فرهنگی شهرستان درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهمئی در این نشست  نقش کتاب و کتابخوانی را در پیشرفت جامعه مهم دانست و  گفت: اگر جامعه ای بخواهد به پیشرفت برسد باید کتابخوانی و مطالعه در آن جایگاه مناسبی داشته باشد.

حکمت اله سنایی با تقدیر از رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی به دلیل برگزاری نشست های کتابخوان مدرسه ای، خواهان تعامل ادارات با کتابخانه های شهرستان شد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی در این نشست بر لزوم حمایت از فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید کرد.

حسین کریمی گفت: اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان بازوان توانمند کتابخانه ها می باشند و باید از توانایی آنها برای گسترش فرهنگ مطالعه استفاده کرد و با کمک این عزیزان کتابخانه عمومی شهرستان می تواند به رشد و بالندگی برسد.

حسین کریمی با اشاره به برنامه های متنوع ترغیبی و تشویقی کتابخانه های عمومی بهمئی برای افزایش سرانه مطالعه ، گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی برای هفته های  مختلف برنامه های متنوع کتابخانی دارد که برای دهه فجر امسال هم برنامه های مناسبی در نظر گرفتیم.

 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی