نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1396 - 9:39
همایش امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی به همت کمیته امداد شهرستان بهمئی در مجتمع فرهنگی-تربیتی شهید مطهری شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ همایش امر به معروف و نهی از منکر و صیانت از حقوق شهروندی با حضور بخشدار مرکزی بهمئی، دانش آموزان مجتمع فرهنگی-تربیتی شهید مطهری و جمعی از اولیاء آنها  در این مجتمع برگزار شد.

در این همایش ابتدا رئیس کمیته امداد شهرستان بهمئی به جمع حاضر در همایش خیر مقدم گفت و بعد از آن به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی پرداخت.

حیدر خداپرست در بخشی دیگر از سخنان خود، فراگیری حقوق شهروندی را از ضروریات جامعه، به خصوص قشر دانش آموزی به عنوان آینده سازان مملکت دانست.

بخشدار مرکزی بهمئی در ادامه این همایش آگاهی از حقوق شهروندی را حق طبیعی هر شهروند دانست.

علی کرم صدیقی فر خاطرنشان کرد: به طور کلی حقوق شهروندی در جامعه ما در سه مقوله می گنجد ؛ حقوق شهروندان نسبت به همدیگر، حقوق مردم نسبت به دولت و حقوق دولت نسبت به مردم.

وی گفت:رعایت حقوق شهروندی لازمه توسعه و پیشرفت فرهنگی- اجتماعی هر جامعه است.

صدیقی فر تصریح کرد:رعایت حقوق شهروندی در سطوح مختلف جامعه

مسئول مرکز مشاوره آموزش و پرورش بهمئی در این نشست به نمونه های عملی از حقوق شهروندی در جوامع مختلف اشاره کرد.

رحمان اکبری رعایت حقوق شهروندی را مرتبه عالی اخلاق و یک پله بالاتر از رعایت قانون دانست و گفت: در صورتی که هر کدام از جامعه بتواند برای اندیشه ای فراتراز قانون، ابعاد مختلف حقوق شهروندی را رعایت کند، جامعه ما در بیشتر زمینه ها به خصوص فرهنگی و اجتماعی یک جامعه توسعه یافته محسوب می شود.

در این همایش از دانش آموزان برتر حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف و دیگر حوزه های فرهنگی با اهدای کارت هدیه تجلیل شد.

 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی