نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1396 - 19:34
همایش اردوهای جهادی شهرستان بهمئی با همکاری بسیج سازندگی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛همایش اردوهای جهادی شهرستان بهمئی عصر امروز به همت بسیج سازندگی شهرستان در حسینیه شهدای سپاه پاسداران شهر لیکک برگزار شد.

این همایش با حضور فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئولان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و جمعی از فعالان عرصه ارودهای جهادی برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم ابتدا با گرامیداست هفته وحدت، گفت:نامگذاری هفته وحدت یکی از تدابیر هوشمندانه امام راحل(ره) بود که مایه وحدت شیعه و سنی در کشور بوده و  برکات آن در تداوم انقلاب نقش موثری دارد.

حجت الاسلام علی مجاهدی نسب در ادامه با اشاره به نقش ویژه بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت:بسیجی در هر عرصه ای که لازم بداند ورود پیدا می کند و در حال حاضر که مشکلات اقتصادی فشار زیادی را به مردم تحمیل می کند، بسیجیان می توانند با برنامه ریزی و تلاش بخشی از مشکلات اقتصادی را از دوش مردم بردارند.

وی گفت:نباید فراموش کنیم که کلید واژه های مورد تاکید مقام معظم رهبری در شعارهای سال همیشه با هدف پرداختن به اولویت های کشور می باشد و امسال هم دو واژه تولید و اشتغال در شعار سال حامل پیام های مهمی به خصوص تلاش برای حمایت از تولید و رفع بیکاری می باشند.

مجاهدی نسب در پایان از تلاش بی وقفه بسیجیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، به خصوص تشکیل ارودهای جهادی در مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم از فعال عرصه اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

تصاویر ضمیمه:

 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی