نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آذر 1394 - 0:20
کارگاه ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی به مناسبت هفته بسیج در حوزه حضرت معصومه(س) بسیج ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از "پاتوق وبلاگی عشایر کهگیلویه وبویراحمد" شناخت توانمندی های زنان و هدایت استعدادهای خلاق آنان می تواند در بهره برداری از ظرفیت های زنان به عنوان قشر عظیم اجتماعی موثر واقع شود.

 

با توسعه کارآفرینی و ایجاد شرکت های کوچک و در سطح خُرد و خانگی، زنان روستایی قادر خواهند بوده علاوه بر تامین کالاها و خدمات مورد نیاز خود و خانواده، کسب و کاررهای موفقی را راه اندازی نموده و از این طریق به اقتصاد خانواده و روستا و درنهایت توسعه اقتصاد کشور کمک شایانی نمایند.

 

در حوزه اشتغال يکي از مهم‌ترين مشکلات ما فرهنگ کار است و بايد روي اين مبحث توجه جدي شود و مسوولان موظفند با آموزش و فرهنگسازی در جامعه و آموزش و حمایت مالی از جوانان برای اشتغال آنها برنامه ریزی کنند.

 

با توجه به همین ضرورت  حوزه حضرت معصومه(س) بسیج ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بسیج و نقش بسیار موثر بسیجیان در اقتصاد مقاومتی، در بخش سپیدار مرکزی از توابع شهرستان بویراحمد اقدام به برگزار یکارگاه ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی بین افراد روستا کرده است.

تصاویر این کار گاه را در زیر ببینید:

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی