نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1393 - 10:51
در حالی که امروزه بحث هایی همچون بازاریابی الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری در فضای دیجیتال مطرح است، در استان ما و پایتخت استان همچنان خبری از بازاریابی سنتی نیست تا چه برسد به بازرایابی الکترونیک.

چهارفصل: یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی است چهارفصل که هماره در چهارفصل مبدأ خیل عظیمی از مسافران از استان های همجوار است. بازار شهر یاسوج بازاری جوان و نوپاست که جوابگوی مناسبی برای این حجم تقاضایش  نیست. این بازار جوان و آشفته گاها باعث می شود تا تقاضاهای مصرفی که در این بازار اقناع نمی شوند و به استان های همجوار می روند.

 

 

یکی از تأثیرگذارترین فاکتورهایی که در هر بازاری برای رقابت لازم است بحث تنوع محصولات و ذائقه پسندی محصولات از دید مشتری است.  امروزه مشتری مداری یک اصل لاینفک در بازرایابی به شمار می رود. هر صنفی که اصول مشتری مداری را در فضای غالب بر بازراش حاکم ندارد محکوم به شکست است.

 

 

در حالی که امروزه بحث هایی همچون بازاریابی الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری در فضای دیجیتال مطرح است، در استان ما و پایتخت استان همچنان خبری از بازاریابی سنتی نیست تا چه برسد به بازرایابی الکترونیک.

مهمترین قشری که در ایجاد بازاریابی و بهبود کیفیت مصرف و در یک کلام ارتباط با مشتری در بازار تأثیرگذار است اصناف هستند.

 

 

زمستان سرد سال به زودی فضای حاکم بر بازار را تحت تأثیر قرار می دهد، مردم منتظرند تا بازار مصرف آنان در زمستان در عین حال که رقابتی باشد بتواند کفاف نیازهای کالایی آنها را در زمستان بدهد. مردم انتظار دارند اصناف استان با همکاری ادارت بازرگانی و صنعت و معدن که مهمترین بار نظارتی را بر این بازار بر عهده دارند شیوه های نظارتی خود را بر این بازار جوان بیشتر کنند تا بازاری آرام و بدون التهاب را برای ماه های آتی در پی داشته باشیم.

 

 

یکی از موضوعاتی که همیشه در نظر نگانده ی این مطلب می گذرد نحوه ی انتخاب شدن نمایندگان صنفی است که در هر صنفی نماینده می شوند. ایجاد ساز و کاری بر نحوه ی انتخاب شدن یک ضرورت بی بدیل است که باید توسط منابع نظارتی استان دنبال شود. چگونه نماینده ی یک صنف که تحصیلاتی زیر دیپلم دارد با مبانی و شیوه ی اجرای روش های امروزی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری ارتباط می گیرد؟

 

 

لزوم ایجاد یک راندومان انتخابی و تعیین صلاحیت برای نمایندگان صنفی استان ضرورتی قابل انکار است که بی شک خواسته ی دیرینه ی مردم است.

 

 

این در حالی است که با این همه هجمه ی کاری که می بایست توسط اصناف استان ساماندهی شوند، برخی از آنها در روزهای اخیر سفر به آنتالیا را دنبال کردند. در چند نوبت اخباری در جهت آگاه سازی افکار عمومی در این پایگاه خبری منتشر شده است که در پی آمده است:

 

اصناف کهگیلویه و بویراحمد به دنبال کدامین اقتصاد در آنتالیا بوده‌اند؟

سفر یک هفته ای اصناف کهگیلویه و بویراحمد به آنتالیا

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی