نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1396 - 14:30
تشکل ها در هر ترم سعی می کنند با برقراری یک یا چند میتینگ حساس خصوصا در برهه زمانی ۱۶ آذرماه به اهداف گردندگان پشت پرده شان پاسخ دهند و آنها را در این زمینه اقنا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ نیما درخشنده در یادداشتی به بررسی تشکل های دانشجویی پرداخت و نوشت: "داستان این روزهای دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد داستان تشکل هایی است که روزی و ترم بوجود می آیند و روز دیگر به خواب می روند.

برخی سیاسیون استان برای نفوذ در دانشگاه ها در جلسات پشت پرده خود با تشکیل برخی تشکل های سعی دارند تا آنها را بعنوان یک تشکل در دانشگاه ها در راستای اهداف خود ساماندهی کنند.

در این زمینه مدیران و مسئولان دانشگاه یا بی اطلاع یا با هماهنگی به چنین نشکل هایی رشد و نمو می دهند تا تشکل های یکبار مصرف شروع به رشد و نمو کنند.

این تشکل ها در هر ترم سعی می کنند با برقراری یک یا چند میتینگ حساس خصوصا در برهه زمانی ۱۶ آذرماه به اهداف گردندگان پشت پرده شان پاسخ دهند و آنها را در این زمینه اقنا کنند.

بنابراین بعد از اینکه نیاز سازندگان برطرف شد اگر حاشیه بوجود آمد و در خصوص موضوع جو عمومی دانشگاه به ایراد برخورد نهایت رئوسای دانشگاهها برای قانع کردن افکار عمومی دست به انحلال تشکل مربوطه می زنند.

این رویه غلط چندسالی است که در دانشگاه های استان رواج پیدا کرده است، بنظر می رسد که نیاز هست که مسئولین دانشگاه ها در این زمینه دقت بیشتری کنند تا دیگر شاهد حوادث این چنین خاص که اخیرا هم شاهد آن بودیم نباشیم.

دانشگاه محل خودسازی و تربیت مدیران آینده است نه محل آموزش سیاست زدگی جامعه؛ دانشجو باید سیاست بداند اما اهل سیاست زدگی نشود.

امید داریم مسئولان بالادستی استان هرچه سریعتر راهکاری جهت رفع این موضوع پیش بینی کنند تا بیش از این جامعه دانشگاهی دچار خسران باطل نشود."

انتشار این یادداشت الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی