نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. مهر 1393 - 20:58
این سفر در حالی اتفاق افتاد که اگر به پیشینهٔ علمی افرادی که در این سفر حضورداشته‌اند نگاه کنیم پی می‌بریم که برخی از این افراد دارای تحصیلات زیر دیپلم و دیپلم می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این یادداشت از سری یادداشت های مخاطبین این پایگاه خبری تحلیلی است که در واکنش به سفر اخیر اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد به آنتالیا به دست هیئت تحریریه این پایگاه خبری رسیده است که در پی می‌آید:

 

 این سفر در حالی اتفاق افتاد که اگر به پیشینهٔ علمی افرادیکه در این سفر حضورداشته‌اند نگاه کنیم پی می‌بریم که برخی از این افراد دارای تحصیلات زیر دیپلم و دیپلم می‌باشند.

 

در شرایطی که در استان شاهد کمبودهای بسیاری در حوزه اصناف هستیم و می‌بایست برنامه‌ریزی‌های لازم برای سبدهای کالایی غذایی مردم در زمستان انجام گیرد، برپایی چنین تورهای گردشگری می‌تواند راهگشای حل این مشکلات در استان باشد؟

 

آیا سازوکار تشکیلاتی اصناف استان نمی‌بایست با نظارت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری به چنین حرکت‌هایی سامان دهد؟

 

اگر بنا را بگذاریم بر اینکه هدف از این سفر کارکردهای تولیدی اقتصادی برای استان بوده است پس واقعاً این دستاوردها کجاست؟

 

شنیده‌ها حاکی از این است که بخشی از هزینه این سفر از سوی بودجهٔ اصناف تأمین‌شده است. شاید جالب به نظر برسد که مدیران اصناف استان بگویند تمام هزینه این سفر را ما خود تأمین کرده‌ایم!

 

در پاسخ به این مورد هم این سؤال پیش می‌آید اگر تمام هزینه را هر فرد خودپرداخت کرده است پس چه لزومی داشته که این سفر انجام گیرد و هر فردی می‌توانسته با تورهای گردشگری خودش به‌تنهایی یا با خانواده به این سفر برود.

 

اگر کمی تحقیق کنید پی خواهید برد که اقتصاد آنتالیا بر مبنای گردشگری‌اش بناشده است و بیشتر مصرف‌کننده است تا تولیدکننده، پس به دنبال کدامین اقتصاد گم‌شده در آنتالیا این سفر انجام‌شده است.

 

مسئولین اصناف استان و نهادهای ناظر باید پاسخگوی این حرکت باشند؟

 

گفتنی است به تازگی مصاحبه ای از مدیر اتاق اصناف استان با یکی از سایت های محلی استان در این خصوص منتشر شده است که هدف اصلی این سفر را آشنایی اصناف استان با تکنولوژی های روز دنیا اعلام داشته است.

 

در پایان،‌ در راستای گردش باز اطلاعات این پایگاه خبری آماده دریافت پاسخی شفاف و معقول از سوی روابط عمومی اصناف استان در خصوص دستاوردهای این سفر برای استان است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

سلام این درحالی است که اتاق اصناف فاقد یک مکان برای برگزاری نمایشگاه عرضنه کالا به مردم می باشد و امسال هم به همبن دلیل برگزارنشد و نیز بسیاری از این محرومیت ها . اما عده ای با پولی که از مردم فقیر برای پروانه کسب و دفترچه عضویت میگیرند به خوشگذرانی و سفر دور دنیا در هر سال می پردتزند . اگه هر کسی فقط به فکر خودش باشد خدادبه داد مردم برسه

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی