نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. آذر 1393 - 13:56
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلیوه وبویراحمد
وحدت حوزه و دانشگاه وحدت نظام جمهوری اسلامی است
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلیوه وبویراحمد گفت: وحدت حوزه و دانشگاه یک راهبرد بسیار مهم در این نظام بوده که همواره از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح و بر آن تاکید شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بویرخبر در مورد تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه اظهارداشت: وحدت حوزه و دانشگاه یک وحدت راهبردی برای پیشرفت علم ، دانش و عقلانیت در نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مهمترین پیام‌های راهبردی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه یک راهبرد بسیار مهم در این نظام بوده که همواره از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح و بر آن تاکید شده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان وحدت حوزه و دانشگاه را به منزله دو بال پرواز نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز داشت:حوزه و دانشگاه دو بال فکری و معرفتی و دو نیروی بزرگ و در حقیقت هر دو از منابع قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وحدت دانشجو و طلبه تکمیل کننده وحدت حوزه و دانشگاه است

 

مهدوی وحدت حوزه و دانشگاه را مربوط به رابطه تنگاتگ و دوستانه دانشجو و طلبه دانست و ابراز داشت:وحدت دانشجو و طلبه تکمیل کننده وحدت حوزه و دانشگاه است.

 

وی وحدت حوزه و دانشگاه را وجه تمایز ایران اسلامی در صحنه های علمی دنیا دانست و افزود:به فرموده امام راحل وحدت حوزه و دانشگاه یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

 

دانشگاه بنگاه سیاسی برخی احزاب خاص نیست

 

مسئول بسیج دانشجویی در ادامه با انتقاد از  برخی  حرکت های سیاسی افراد سود جود در مراجع علمی و دانشگاهها به خصوص  دانشگاههای استان، گفت: دانشگاه نباید به بنگاه سیاسی برخی افراد خاص تبدیل شود.

 

مهدوی وظیفه روحانیت و حوزه در این برهه را بسیار مهمتر از گذشته دانست و افزود:در خواست ما از روحانیون و حوزویان این است که در زمان کنونی به میدان بیایند و نگذارند افراد خاص در پی تطهیر فتنه گران باشند.

 

محاکه سران فتنه خاص عامه مردم است

 

وی تطهیر فتنه گران و لغو حصرآنان را کاری نشدنی دانست و گفت: کسانی که بر علیه این نظام خروج کردن و در صدد ضربه زدن به این نظام بودند، غیر قابل بخشودن هستند.

 

مسئول بسیج داشنجویی استان با بیان اینکه که ما با سخنرانی و اظهار نظرهای احزاب در دانشگاهها مشکلی نداریم، گفت: سخنرانان و احزاب سیاسی باید بدانند که منافع نظام نباید لگد مال شود و باید بدانند فتنه خط قرمز نظام است.

 

مهدوی محاکمه سران فتنه را در خواست عامه مردم  دانست و ابراز داشت: حوزویان و روحانیون اصیل در صحنه های این چنینی باید وارد گود شوند و اجازه دهند دانشگاههای ما به بنگاهی سیاسی برای احزاب خاص تبدیل شود.

 

دانشگاههیا استان محفلی برای میتینگ سیاسی افرادی خاص شده است

 

وی با تأکید به این موضوع که دانشگاههای ما نباید به سمت بنگاه سیاسی بروند و بودن این گونه حرکت ها برای جامعه علمی و فرهیخته ما مضر خواهد بود، ابراز داشت:مخالفت ما با این گونه جلسات این است که دانشگاههای ما به محفلی برای میتینگ های سیاسی برخی افراد تبدیل شده و مطرح کردن اینگونه سخنان، سخنان دانشجو نیست بلکه سخن سیاسیونی است که وارد بدنه دانشگاه و دانشجو شدند.

 

صحنه علم نباید با سیاست غلط گمراه شود

 

مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه صحنه علم را نباید با سیاست های غلط در هم آویخت،خاطر نشان کرد:ما خواهان حذف نیستم،  بلکه خواهان بحث دو طرفه هستیم.

 

مهدوی مطلق در پایان سخنان خود با اشاره به این موضوع که جریانات سیاسی نظم دانشگاههای ما را بر هم زده اند، اظهار داشت:به این سیاسیون هشدار می دهیم اگر بخواهند اینگونه پیش برود، ماهیت اصلی آنها را برای جامعه فاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا