نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. ارديبهشت 1394 - 13:48
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه حاکمان بی تجربه آل سعود سربه جهالت زده اند،گفت:کشتار مردم بی گناه و تخریب زیرساخت های یک کشور پیروزی محسوب نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق گفت:امروز آل سعود درکنار استکبار جهانی و صهیونیزم منطقه قرار گرفته و تنفر،انزجار عمومی، نفرین و مرگ بر آل سعود دربین ملت های منطقه برای اولین با در این سطح و به طورعلنی طنین اندازه شده واین نخستین علائم شکست این رژیم دست نشانده است.

 

وی بیان کرد: انصارالله باصبر راهبردی وفتح سنگر به سنگر و قدرت سازی مردمی ، ابتکار عمل را درجنگ نیابتی آل سعود همچنان در دست دارند.

 

مهدوی مطلق اظهار کرد: ارتش اجاره ای و ائتلاف شکننده آل سعود فاقد عمق استراتژیک درمنطقه است و دستگاه دیپلماسی کشور برای جلوگیری از محاصره یمن باید از تمام ظرفیت منطقه ای خود استفاده کند.

 

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد با بان اینکه محاصره و تجزیه یمن، طرح بعدی استکبار پس از ناکامی عربستان از بازگرداندن منصورهادی به قدرت است ، افزود: درکنار بحران های منطقه هرگزنباید ازریشه اصلی این بحران ها که همانا اشغال فلسطین و رژیم جعلی صهیونیزم است غافل بود.

 

وی گفت: آرمان فلسطین و نابودی غاصبان قدس در راس مطالبات مسلمانان خواهد بود و به همبن دلیل ازوزارت خارجه  ایران تحرک بیشتری توقع می رود.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی