نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مرداد 1394 - 13:38
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در درادامه افزود: دانشجویان اولین گروههایی بودند که به فرمان رهبری لبیک گفتند وبه صورت خودجوش گروه هایی را به مناطق محروم اعزام و عملیات خدمات رسانی به روستاها آغاز کردند وبه مرور زمان گروه های جهادی شکل گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق در جلسه اعزام دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج به روستای محروم ودور افتاده در استان کهگیلویه وبویراحمد و از توابع بخش سادات محمودی ضمن گرامی داشت سال روز شهادت هفت شهید استان کهگیلویه وبویاحمد در مبارزه با گروه تروریستی پژاک در رابطه با اهداف برگزاری اردو جهادی دانشجویی اظهار داشت:  دانشجویان بسیجی جهادی، داوطلبانه و عاشقانه برای کار جهادی و کار و فعالیت در راه خدا  پیش قدم می شوند و امروز روز اعزام این جهادگران و لبیک گویان امر رهبری به مناطق محروم ودورافتاده استان می باشد.

 

وی در این مراسم که با حضور مسئولین ناحیه  دانشجویی استان برگزار شد گفت: مبدع و بنیان گذار اصلی تشکیل گروه های جهادی  رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده اند که با هوشمندی و بصیرت خاصی در زمانی که  تشکیلات جهادسازندگی بعد از مدتی توانایی اقدامات جهادی را آنچنان که باید انجام دهد، انجام نمی داد فرمان همگانی بسیج سازندگی را صادر کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در درادامه افزود: دانشجویان اولین گروههایی بودند که به فرمان رهبری لبیک گفتند وبه صورت خودجوش گروه هایی را به مناطق محروم اعزام و عملیات خدمات رسانی به روستاها را آغاز کرده وبه مرور زمان گروه های جهادی شکل گرفتند.

 

وی عنوان کرد: رهبری در مبحث اردوهای جهادی شاخص ها و شروطی همچون اینکه کار جهادی باید با اخلاص نیت و خالص کردن کار برای خدا باشد و همچنین تلاش و سخت کوشی ای که باید برای مبارزه با دشمن باشد را معین فرموده اند.

 

 

مهدوی مطلق گفت: رویکرد بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران مرحوم امام خمینی (ره) هم نشینی با کوخ نشینان و طرد کاخ نشینی بوده است که در همین راستا ما باید مردم مستضعف و محروم  را ولی نعمتان خود دانسته و با تمام توان به آن ها خدمت کنیم.

 

 

مسئول بیج دانشجویی استان خاطر نشانکرد: مقام معظم رهبری هم فرموده اند: بزرگ ترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است، بنابراین این سخت کوشی و تلاش همه شما دانشجویان برادر و خواهر بسیجی در راستای مبارزه با دشمن خواهد بود.

 

وی گفت: مبارزه با دشمنی در نظر ماست که محرومیت، مشکلات اقتصادی، ایجاد خلاء های فرهنگی درجامعه، مخصوصا در روستاها از سلاح های آن است و توجه ما و همه شما باید به یکی از بزرگ ترین توطئه های دشمن یعنی فراموش کردن مردم باشد تا همیشه بتوانیم به مردم و محرومان جامعه یاری برسانیم.

 

مهدوی ابراز کرد: اردوهای جهادی فرصت وغنیمتی مناسب است برای خودسازی که همه ما باید این  شب ها و روز ها را قدر دانسته و با هجرت درونیبه مبارزه با نفس وبه جهاد اکبر برویم.

 

این مسئول استانی در پایان گفت: حضور شما به عنوان فرزندان جهادی مقام معظم رهبری و به عنوان سفیران فرهنگی در روستاها خط بطلانی بر توطئه های دشمن است و جهاد،علمی، نظامی، بصیرت پراکنی، جهاد فرهنگی، همه وهمه باید در نهایت به جهاد اکبر منتهی شود.

انتهای پیام/م.ن  

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی