نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. آذر 1393 - 9:01
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: داعش با دل‌کندن از ولایت ‌الله در مسیر ولایت اسرائیل و آمریکا حرکت می‌کند.

به گزارش چهارفصل ، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه که در محل حوزه علمیه خواهران یاسوج و با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و اساتید حوزه برگزار شد با بیان اینکه اگر همه ولایت ‌الله را قبول داشته باشیم، اتحاد ایجاد می‌شود، اظهار کرد: در جامعه اسلامی ما، علی (ع) به عنوان ولی محور همبستگی و اتحاد است.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از اظهارات خود با ذکر اهمیت وحدت میان حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اساسا آنچه که شیطانی است ،بریدن از ولایت پروردگار بوده که تفرق‌ها و سقوط‌ها را موجب می‌شود.

 

این استاد برجسته حوزه با تأکید بر اینکه بیاییم بازنگری در مبدأ و منبع علوم کنیم، تصریح کرد: اکنون در برخی کتاب‌های به اصطلاح اسلامی دیده می‌شود که شرک مخفی به حدی رسیده که تکفیری‌ها، یعنی همان‌هایی که تروریست هستند و هر روزه علیه انسانیت جنایت‌ها انجام می‌دهند را، بهشتیان قلمداد می‌کنند.

 

وی چنین برداشت‌هایی را به دلیل بریدن از ولایت‌ الله دانست و گفت: امروزه داعش در مسیر ولایت اسرائیل و آمریکا گام برمی‌دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وحدت حوزه و دانشگاه را نیاز ضروری در جامعه اسلامی دانست و بر وحدت حداکثری و تعامل و نزدیکی قشر دانشجو و طلبه تأکید کرد و گفت: اگر ولایت ‌الله را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، هیچ‌گاه دچار جدایی و تفرق نمی‌شویم.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی