نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1393 - 10:04
دانشجویان حزب مردم سالاری استان با انتشار بیانه ای بر روی یکی از سایت های محلی استان توهینی را به دانشجویان حزب اللهی که در پی تهمت های منتجب نیا در یاسوج جلسه را ترک نمودند و بزرگان خویش منتشر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  چهارفصل، هفته گذشته  رسول منتجب‌نیا ، جلسه قائم مقام حزب اعتماد ملی با موضوع پیام های عاشورا در جمع تعداد اندکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی برگزار شد که با بی احترامی به نیرو های ارزشی  و انتساب مسئله اسید پاشی اصفهان به  نیروهای حزب اللهی و ارزشی همراه بود.

 

این بی احترامی به نیروهای ارزشی و حزب اللهی در دانشگاه به جایی رسید که تعدادی از دانشحویان که در جلسه حضور داشتند نسبت به سخنان توهین آمیز منتجب نیا واکنش نشان داده و جلسه را ترک نمودند.

 

در این بین در پی تهمت قائم مقام حزب اعتماد ملی به نیروی های ارزشی و انتساب اسید پاشی اصفهان به نیرو های حزب اللهی  که سناریوی از پیش تعیین شده رسانه های بیگانه و برخی از رسانه های غرب زدن درون کشور برای مقابله با فرضیه امر به معروف و نهی از منکر بود با واکنش های جدی مسئولان ارشد استان کهگیلویه وبویراحمد، ائمه محترم جمعه شهرستان ها و بسیج دانشجویی دانشگاه های مختلف مرکز استان، تشکل های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فعالین فرهنگی  استان همراه بود.

 

در این واکنش ها تاکیداتی صورت گرفت مبنی بر اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد با سابقه ای که دارد اجازه نمی دهد که این استان به محفلی برای حضور فتنه گران و بیان مطالبی توهین آمیز به نسبت به نیروهای ارزشی و مسائل دیگر شود.

 

اخیرا یکی از سایت های  محلی استان که مدتی است خود را منبع  و مرجع صدور بیانیه های اصلاح طلبان وانمود می کند در بیایه ای که روز گذشته بر روی سایت خود منتشر کرد از انتقاد تند شاخه دانشجویان حزب مردم سالاری از اصلاح طلبان استان خبرداد.

 

این سایت با بی توجهی تمام نسبت به توهینی که توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در راستای هم صدایی با رسانه های بیگانه و غرب زده به نیرو های ارزشی و حزب اللهی صورت گرفته و واکنش هایی که از طرف مسئولان ارشد استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به اظهارات توهین آمیز منتجب نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صورت گرفته با انتشار بیانه ای از طرف دانشجویان حزب مردم سالاری درخواست حمایت بزرگان اصلاح طلب برای دفاع ازاین حرکت توهین آمیز را نموده است.

 

گفنی است ادر ین بیانیه دانشجویان حزب مردم سالاری با بی شرمی تمام،  واکنشی که توسط برخی از دانشجویان حزب اللهی  با ترک جلسه  در پی  شنیدن صحبت های توهین آمیز قائم مقام حزب اعتماد ملی با انتساب اسید پاشی اصفهان به نیروهای ارزشی در دانشگاه انجام گرفته را یک  هرج و مرج  برای کسب روزی این افراد  تلقی نموده  است.

 

شما می توانید برخی از واکنش های صورت گرفته نسیت به سخنان توهین آمیز منتجب نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی یک هفته گذشته را در زیر دنبال کنید.

 

 آیت‌الله ملک‌حسینی در واکنش به اظهارات قائم‌مقام اعتماد ملی در یاسوج

انتساب اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی خیانت به همه دینداران است

 

 انتساب اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی خیانت به همه دینداران است

 

نماینده ولی‌‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتساب اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی خیانت و جفای به همه دینداران است.

 

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در زمینه اسیدپاشی که در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطرح شده، چیست، اظهار کرد: این نوع صحبت‌ها بسیار کار زشت و ناپسندی است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
سخنان منتجب‌نیا جنجال سیاسی است / در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم

 

 سخنان منتجب‌نیا جنجال سیاسی است / در برابر کسی که به مردم توهین کند کوتاه نمی‌آییم
 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان اخیر رسول منتجب‌نیا جنجال سیاسی است و ما این سخنان را به شدت محکوم می‌کنیم.

 

سردار بوعلی در خصوص سخنان چند روز گذشته رسول منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج، گفت: سخنان وی در نسبت دادن اسیدپاشی اصفهان به جوانان حزب‌اللهی جنجال سیاسی است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی از خطوط قرمز عبور کرد و ما سخنان اخیر این فرد را به شدت محکوم می‌کنیم.

 

موضع‌گیری منتجب‌نیا مصداق فرافکنی است / ناکارآمدی در تحقق شعارها دلیل اصلی شایعه‌پراکنی

 موضع‌گیری منتجب‌نیا مصداق فرافکنی است / ناکارآمدی در تحقق شعارها دلیل اصلی شایعه‌پراکنی

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه عده‌ای از اول انقلاب تاکنون با شایعه‌پراکنی و فرافکنی عجین شده است.

 

وی گفت: اگر این‌ها می‌دانند که چه کسی اسیدپاشی کرده معرفی کنند تا هر چه زودتر مردم بدانند که چه کسانی این عمل غیر انسانی را انجام داده‌اند.

 

بزرگواری تصریح کرد: شاید اینگونه اظهارنظرها به دلیل این باشد که نتوانسته‌اند به شعارهایی که داده‌اند و قول‌هایی که مردم منتظر آن هستند جامه عمل بپوشانند و کارآمدی در عمل نداشته‌اند.

 

دولت اصلاحات با اجرای «امر به معروف و نهی از منکر» مخالف بود/‌اظهارات منتجب‌نیا‌ عین فتنه‌انگیزی است

 

 

 ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج در خصوص مواضعی که رسول منتجب‌نیا شب گذشته در دانشگاه علوم پزشکی در مورد مسائل مختلف ابراز داشته از جمله در خصوص اسیدپاشی و همچنین تصمیم مجلس برای ساقط کردن دولت اظهار کرد: این تحرکات و اظهار نظرهایی که برخی از جریان‌های افراطی اصلاح‌طلب که سر و سری هم با سران فتنه دارند به دلیل این است که از فضای کنونی سوء‌استفاده کرده و زمینه فتنه‌ای دیگر را فراهم کنند.

 

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: از این جهت نیروهای انقلابی باید کاملا هوشیار باشند چرا که آوردن افرادی همچون منتجب‌نیا با موضع‌گیری‌هایی که در جریان فتنه داشته و انتصاب وی به حزبی که دبیرکل آن از سران فتنه است خود نوعی فتنه‌انگیزی به شمار می‌رود.

 

مسئول نهاد رهبری دانشگاه یاسوج در گفت وگو باصبح زاگرس
انتساب اسیدپاشی به نیروهای ارزشی، سناریوی غرب است/ منتجب نیا باید معذرت خواهی کند
 

 

مسئول نهاد رهبری دانشگاه یاسوج گفت:امروز موجی از سوی سنارویهای غربی برعلیه موضوع مهم و حیاتی امر به معروف بلند شده، بیشتر ازهمه درصدد ضربه زدن به انقلاب و نیروهای ارزشی است.

 

مقدم ادامه داد:ورود منجب نیا به مسئله اسیدپاشی اصفهان و انتساب آن به نیروهای ارزشی کاری بسیارناپسند بود که می بایست آقای منتجب نیا، روزی در مورد گفتن این حرف ها از مردم معذرت خواهی کند.

 

وی با بیان اینکه یک سخنران باید مسلط به خودش باشد و بداند در برخی از سخنرانی ها در برابر سوالات سئوال کننده گان دچار غفلت  نشود، اظهار داشت: کسی که نتواند کلمات و بیانات را به خوبی بیان کند، باعث می شود که صحبت ها و سخنان او یک تفسیر به رأی شود.

 

تحریف عاشورا برای مشروعیت بخشیدن به فتنه گران توسط منتجب نیا/نه تنها امام حسین(ع) بلکه همه امامان اهل مذاکره بودند

 
 
قائم مقام حزب اعتماد ملی در سخنرانی خود در یاسوج با تحریف پیام های عاشورا ضمن توهین به نیروهای ارزشی، تلاش کرد عملکرد فتنه گران در سال 88 را توجیه کند.
 
 
 
 
 
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تهمت اخیر قائم مقام حزب اعتماد ملی
 
 بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به تهمت اخیر قائم مقام حزب اعتماد ملی
 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با صدور بيانيه‌اي توهين به مردم، دانشجويان،‌نیرو های ارزشی، نمايندگان و روساي جمهور توسط قائم مقام اعتماد ملي در اين دانشگاه را محكوم كرد.

 

 

 

 

انتساب اسیدپاشی به جریانات ارزشی فتنه‌ای جدید است  

 

 

امام جمعه باشت در خصوص مواضع بیان شده توسط منتجب‌نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: انتساب اسید پاشی‌ها به افراد حزب‌‌اللهی و بیان این موضوع که اسیدپاشی به اسم امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته هم یک دروغ و هم فتنه‌ای جدید بوده و علاوه‌بر این ضربه بزرگی به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

 

عبودی ضمن توصیه مسئولان استانی به هوشیاری کامل و دقت بیشتر، افزود: حزب‌اللهی‌ها نیز باید بیدار باشند و در برابر این چنین افرادی که به دنبال فتنه‌انگیزی اند ایستادگی کنند چرا که ما در مسائلی که مربوط به نظام، ارزش‌ها و ولایت باشد با هیچ شخصی تعارف نداریم و وظیفه شرعی خود را انجام می‌دهیم.

 

 

 

مسئول ساسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران عنوان کرد:
ماجرای منتجب نیا و پارادوکس تحکیم وحدتی ها در بازخوانی پیام عاشورا/شاگرد خلفی که آب پاکی روی دست استاد ریخت

 

مجتبی ثابتی,صبح زاگرس
 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران گفت: مسأله ای که خیلی جای تعجب دارد این است که برخی تشکل های خاص هنوز هم اعتقاد به قیام عاشورا دارند، یعنی پارادوکسی که در شهر یاسوج مشاهده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

انتساب اسید پاشی اصفهان به نیرو های ارزشی توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج/هم صدایی با رسانه های غرب زده برای مقابله با امر به معروف و نهی از منکر

 

رسول منتجب‌نیا یاسوج
 

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی اسیدپاشی در اصفهان را به مسئله امر به معروف ونهی از منکر ارتباط داد و گفت: وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش بیرون است روی صورتش اسید بپاشند.

 
 

 

جانشین بسیج دانشگاه یاسوج در واکنش به سخنان منتجب نیا:
حزب اللهی ها بیشتر از شما خواهان برخود جدی با عاملان اسید پاشی هستند
 
 علی رفعتی
 

جانشین بسیج دانشگاه یاسوج اظهارداشت: قائم مقام حزب اعتماد ملی باید بداند بچه حزب اللهی ها بیشتر از شما در عمل خواهان برخود جدی یا عاملان اسید پاشی اصفهان و عمل به فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر هستند و دلیلی ندارد که جنابعالی به خودتان حق بدهید که به این گروه بی احترامی و توهین کنید.

 

امام جمعه سی سخت:
اظهارات منتجب نیا عامل تشتت و بی ثباتی در جامعه است/ اینگونه موضع گیری ها باهدف بیرون کردن رقبا از صحنه سیاسی است

 

 

امام جمعه شهر سی سخت گفت اظهارات اخیر منتجب نیا در فضای دانشگاهی نه تنها نشاط سیاسی به وجود نمی آورد بلکه ارمغان آن تشتت و بی ثباتی در فضای جامعه است.

 

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد:
انتساب اسید پاشی به نیروهای حزب اللهی کاری بسیار زشت و توهین آمیز است
مهدی مطهری
 
 
مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی استان گفت: انتساب اسید پاشی اصفهان به نیروهای حزب اللهی توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کاری بسیار زشت ، توهین آمیز است.
 

فعال فرهنگی شهر یاسوج در واکنش به اظهارات منتجب نیا
خواص مردود در پازل دشمن

 
فردین امیری
 

بايد توجه زياد به اين مساله ي مهم داشت كسي كه اولا صاحب فكر نباشد و جملاتي را بدون مبنا و استدلال و صرفا جهت تشويش اذهان بيان مي كند و ثانيا اهانت و حريم شكني كند قطعا در افكار دانشجويان و اساتيد آشنا با چيستي و اهداف فضاي باز دانشگاه محكوم خواهند بود.

 

در جلسه اي كه چهار شنبه شب در سالن حكيم جرجاني ياسوج برگزار گرديد، صحبت ها نه تنها برآمده از انديشه اي مشخص و با مبناي صحيح نبود بلكه متاسفانه كلام به سمت پرده دري و فتنه انگيزي منحرف شد و در تريبوني كه تنها گوينده آقاي رسول منتجب نيا بود  با بي خردي و ناپختگي و با كينه و بغض و غرض سخناني بيان شد

 

انتقاد شدیداللحن امام جمعه موقت چرام به اظهارات منتجب‌نیا

 انتقاد شدیداللحن امام جمعه موقت چرام به اظهارات منتجب‌نیا

 

 حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند با اشاره به صحبت‌های منتجب‌نیا درباره اسیدپاشی اصفهان، بیان کرد: این جناب در بخشی از حرف‌هایش مسئله اسیدپاشی را به جوانان مؤمن و انقلابی نسبت می‌دهد و دقیقاً همان راهی را می‌رود که در فتنه 88 رفته و انتخابات ریاست جمهوری را که با اختلاف 11 میلیونی رأی مردم همراه بود را تقلب می‌خواند و امروز نیز بدون سند و مدرک مسئله اسیدپاشی را به جوانان مؤمن و انقلابی نسبت می‌دهد.

 

فرهمند متذکر شد: به عنوان یک هم لباسی برای خودتان نه، بلکه برای لباستان تأسف می‌خورم که تهمت زدن برای هرکسی قبیح است و منک اقبح.

 

بسیج دانشجویی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای

اهانت منتجب‌نیا به نیروهای ارزشی و آرای مردم پیگیری شود

 اهانت منتجب‌نیا به نیروهای ارزشی و آرای مردم پیگیری شود

 

بسیج دانشجویی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای از مسئولان خواست تا اهانت منتجب‌نیا به نیروهای ارزشی و آرای مردم پیگیری شود.

 

نظر منتجب‌نیا در خصوص ماجرای اسیدپاشی تنها دل خوش کردن دشمنان نظام را به همراه دارد

 

 مجلس اجازه نخواهد داد ‌‌تا فتنه‌گران در دانشگاه‌ها بحران ایجاد کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود به موضع مطرح شده از سوی منتجب‌نیا در خصوص اسیدپاشی اشاره کرد و گفت: جای تأسف است که این آقا با علم به عناد دشمنان خارج از مرزهای نظام و بهره بردن از این موضع برای خدشه‌دار کردن چهره نظام سر به جهالت می‌زند.

 

این فعال سیاسی تصریح کرد: نظر منتجب‌نیا در خصوص ماجرای اسیدپاشی تنها دل خوش کردن دشمنان نظام را به همراه دارد و این چنین مواضعی به بدخواهان و دشمنان نظام این امید را می‌دهد که همچنان در ایران چراغشان روشن نگه داشته خواهد شد.

 

 

واکنش انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی به اظهارات منتجب‌نیا

اتهام‌ اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی هم‌صدایی با رسانه‌های بیگانه است

 

 اتهام‌ اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی هم‌صدایی با رسانه‌های بیگانه است

 

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل علوم پزشکی یاسوج در واکنش به اظهارات منتجب‌نیا، اتهام‌ اسیدپاشی به جوانان حزب‌اللهی را هم‌صدایی با رسانه‌های بیگانه اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/گ

واکنش ها به تهمت منتجب نیا در کهگیلویه وبویراحمد
واکنش ها به تهمت منتجب نیا در کهگیلویه وبویراحمد
واکنش ها به تهمت منتجب نیا در کهگیلویه وبویراحمد

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی