نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1393 - 14:19
 آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
تفکر بسیج انقلاب اسلامی یک تفکر جهانی است
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه تفکر بسیج انقلاب اسلامی نه یک تفکر ملی بلکه تفکری جهانی است.

 به گزارش چهارفصل ، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در اجتماع هزاران نفر از بسیجیان شهرستان بویراحمد به ایام اسارت کاروان عاشورا اشاره و اظهار کرد: پیام عاشورا با اسارت کاروان کربلا برای دنیا مطرح شد و عاشورا را از یک حادثه به یک انقلاب تبدیل کرد.

 

نماینده و‌لی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حادثه عظیم عاشورا عناصری چون توحید، خدا محوری و توجه به خدا وجود داشت که باعث شد قیام عاشورا بعد از گذشت سال‌های طولانی همچنان باقی بماند و اگر این عناصر در روح بسیج و بسیجیان ما باشد بسیج ما تا قیام قیامت پایدار است که به فرموده امام(ره) رمز تولد بسیج خدا است و بسیج ما بر پایه توحید تولد یافت رشد کرد و  استمرار دارد.

 

وی عنوان کرد: توحید، ولایت‌پذیری، بصیرت، صبر و غیرت از دیگر نکات و عناصر تشکیل بسیج است و بسیجیان ما هم با الگو گرفتن از قیام عاشورا این نکات را سرلوحه کار خود قرار دادند و دشمن را از هرگونه چشم طمع بر انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور مأیوس کردند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی به گروه تروریستی داعش و اقدام جنایتکارانه این گروهک در کشورهای عراق، سوریه و برخی کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: داعش دشمن کشور ما و انقلاب اسلامی است و به بهانه اسلام و مبازره با استکبار هر روزه عده زیادی از مسلمانان بی‌گناه را در این کشورها قتل‌عام می‌کند.

 

نماینده‌ ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این گروه تروریستی خود دست‌پرورده آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای عربی و اروپایی است پس مبارزه با استکبار یک بهانه است تا با اسلام مبارزه کند که به یاری خداوند این حرکت هرگز به جریان تبدیل نخواهد شد.

 

وی تصریح کرد: کشور ما در زمان کنونی در یک مصاف جهانی وارد شده و در مقابل، کشورهای ظالم، هرزه، کفار و شرک قرار دارند پس اگر انقلاب ما با روح ایثار بماند هرگز در مقابل این دشمنان آسیب نمی‌بیند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: بسیجی آگاه و بیدار ما دشمن را در خیابان، محل‌ کار، قوم و قبیله و راهپیمایی نمی‌بیند بلکه دشمن را در جبهه نفاق و کفر می‌بیند.

 

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر کسی در کار و سمت خود باندبازی، قوم‌گرایی و اقلیم گرایی کرد بسیجی نیست و تفکرات و اقدامات او با یک بسیجی متفاوت است و مغایرت دارد پس اگر کسی گناهی مرتکب شد و در برابر آن سکوت کردیم زمینه دروغ، رشوه، اختلاس، بی‌غیرتی، هرزگی و بی‌حجابی فراهم می‌شود.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی یادآور شد: دشمن بعد از مأیوس شدن از جنگ در کشور ما، تاکتیک خود را جبهه جنگ سرد و فرهنگی آغاز کرده که این جنگ بی‌شک خطرناک‌تر از جنگ قبلی است که برای دشمن کم‌هزینه اما پرسود و نتیجه است.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  دشمن در پشت خانه‌های ما که نه بلکه در درون خانه‌ها نفوذ کرده و به دختر، پسر، زن و مرد و حتی به مهد کودک‌های ما هم رحم نمی‌کند.

 

وی به مردم و به خصوص مسئولین و مدیران فرهنگی توصیه کرد: در این جنگ هم مانند جنگ قبل حضور داشته باشید و با افزایش آگاهی و بصیرت بیدار باشند تا دشمن را در این جنگ و میدان هم شکست دهیم.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: امروزه تفکر بسیجی نه یک تفکر ملی بلکه تفکری جهانی بر پایه روح خدا، ایثار و بصیرت است و اگر شاهد هستیم مردم عراق و سوریه در برابر داعش، بحرین در برابر رژیم آل‌خلیفه و حوثی‌های یمن در برابر حکومت دیکتاتور ایستادگی می‌کنند ناشی از این تفکر جهانی بسیج انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون که انقلاب ما از روح بسیج و بسیجی به دنیا صادر شده مبادا احساس کنیم مسئولیت‌ خود را انجام دادیم و دچار سستی شویم، دشمن هر روز آماده‌تر از دیروز است و ما هم باید آماده‌تر از روز قبل در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

 

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی