نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1393 - 8:59
آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: حماسه 13 آبان که منجر به فرو ریختن دیوار بی‌اعتمادی آمریکا شد برگفته از فرهنگ غنی عاشورا بود.

به گزارش چهارفصل ، ظهر امروز و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهر یاسوج و هئیت‌های عزاداری این شهر مراسم 13 آبان برگزار شد.

 

در این مراسم که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با اشاره به فلسفه قیام خونین عاشورا اظهار کرد: این قیام عظیم نماد عینی تقابل حق و باطل بود و امام حسین(ع) و یارانش در مقابل سپاه ظلم و فساد ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام حسین‌(ع) و یارانش نمونه کاملی از پاکی و اصالت خانوادگی بودند، تصریح کرد: در مقابل یزید و یزیدیان از خانواده‌هایی بودند که سراسر فساد و تباهی بودند و همین امر تاثیر تربیت اصیل و دینی را به خوبی نشان می‌دهد.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: تداوم فرهنگ والای عاشورا و قیام امام حسین همواره باعث سرافرازی شیعیان شده است و خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به تشکیل پدیده شوم و ترویستی داعش در منطقه بیان کرد: به لطف الهی این لکه ننگین که دست‌پرورده استکبار است توسط شیعیان از صحنه روزگار محو خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به سالگرد حماسه 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تاکید کرد: این حماسه عظیم نیز برگرفته از قیام عاشورا و ظلم‌ستیزی شیعیان است.

 

وی تداوم فرهنگ والای عاشورا را باعث سربلندی شیعیان و مسلمانان دانست و بیان کرد: باید سعی کنیم که این فرهنگ غنی به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی