نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آبان 1393 - 13:07
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج اظهارداشت: قائم مقام حزب اعتماد ملی باید بداند بچه حزب اللهی ها بیشتر از شما در عمل خواهان برخود جدی یا عاملان اسید پاشی اصفهان و عمل به فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر هستند و دلیلی ندارد که جنابعالی به خودتان حق بدهید که به این گروه بی احترامی و توهین کنید.

 علی رفعتی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل  به سخنرانی اخیر قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی  یاسوج اشاره داشت و گفت: ما معنای فضای اعتدالی که جنابعالی از آن حرف می زنید و ادعا می کنید که حاکم بر کشور است را متوجه شدیم.

 

 رفعتی در ادامه گفت: آدم گاهی متحیر و متعجب می شود که گاهی دشمن می آید یک سناریو و یا یک زمین بازی را تعریف می کند٬ خوب قاعدتا این سناریو و زمین نیاز به بازیگر و بازیکن دارد خوب این بازیگر و بازیکن ها کجایند و چه کسانی هستند؟

 

وی اظهار داشت: این ها افراد بی بصیرت هستند که می  ببنید دشمن چگونه این سناریو را تعریف کرده که بعضی از رجالیون سیاسی ما بازیگر این داستان شده اند.

 

جانشین بسیج دانشگاه یاسوج گفت: طی هفته های گذشته  قضیه ای زشت و ناپسند در اصفهان افتاد و الحمدالله بچه های ارزشی و حزب اللهی ازجمله کسانی بودند که این کار را کاری زشت تلقی کردند.

 

وی اظهارداشت: قائم مقام حزب اعتماد ملی باید بداند بچه حزب اللهی ها بیشتر از شما در عمل خواهان برخود جدی یا عاملان اسید پاشی اصفهان و عمل به فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر هستند و دلیلی ندارد که جنابعالی به خودتان حق بدهید که به این گروه بی احترامی و توهین کنید.

 

وی گفت: در اول جلسه  آقای منتجب نیا در بین سخنان خود اظهارداشت:«امام حسین(ع) خود را فدای دین می کند نه دین را فدای خود». ای کاش سخنان قائم مقام حزب اعتماد ملی در عمل هم برای بعضی ها صادق بود چرا که متأسفانه کسانی که وی از آن ها طرفداری کامل می کنند به همین مشکل دچار هستند و به جای درس گرفتن از یک واقعه ی گذشته از آن به نفع کار های خود استفاده می کنند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: قائم مقام حزب اعتماد ملی یکی از سران فتنه را شخصی قانون مدار معرفی کرد در صورتی که این شخص با عمل خود در فتنه آمریکایی- اسرائیلی سال 88 کل نظام و انقلاب را زیر سوال بردند و توهینی به اکثریت مردم کردند و حال شما به وی می گویید قانون مدار!

 

وی افزود: آقای منتجب نیا شمایی که در مورد پیام های عاشورا سخن می گویید باید این هارا بدانید که٬ حر چگونه شد که برگشت؟ چگونه از باطل به سمت حق آمد؟ کار جدیدی انجام داد که ملت نمی دانند  فقط شما و آقای خاتمی می دانید آیا توبه کردند و بازگشتند؟

 

فعال دانشجویی دانشگاه یاسوج در پایان اظهارداشت: چه لزومی دارد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افرادی سیاست زده دعوت نماید که  به دنبال ایجاد  جو سیاست زدگی و توهین ناروا به نیرو های حزب اللهی باشد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی