نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1394 - 10:19
ستاد بانوان غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، این ستاد با حضور علی تاج امیری رئیس ستاد غلام محمد زارعی و جمعی از بانوان در حوزه‌های مختلف از جمله دانشگاه، فرهنگیان، ورزشکاران، نخبگان علمی، زنان کار آفرین….. افتتاح شد.

علی تاج امیری در آیین افتتاح این ستاد با اشاره به نقش زنان در جامعه اسلامی، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) هم در صحنه اجتماع و هم در صحنه خانواده اسوه و الگوی مناسبی برای همه بانوان جهان اسلام است.

وی به مهم‌ترین عامل حضور زنان در شکل‌گیری نظام اسلامی اشاره و عنوان کرد: زنان جامعه اسلامی با حضورشان چه به شکل مستقیم و چه غیرمستقیم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و از ارکان مهم و تأثیرگذار در انقلاب اسلامی بودند.

تاج امیری تصریح کرد: فضای سیاسی برای مشارکت زنان نیز خوشبختانه باز‌تر شده و زنان جامعه نیز این آگاهی در آنان تقویت شده که می‌توانند در سرنوشت خود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند همچنانکه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیز بخوبی از عهده مسئولیت‌های خود بیرون آمده‌اند.

رئیس ستاد غلام محمد زارعی در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برگزاری انتخابات برای کشور و نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است و بی‌شک زنان بار دیگر با حضور در این حماسه ملی افتخاری دیگر برای کشور رقم خواهند زد.
وی با اشاره به اقدامات نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در حوزه زنان گفت: در سه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بانوان انجام شده است که از جمله ازآن می‌توان به انتصاب اولین مدیر کل خانم دراداره کل کتابخانه‌های استان انتصاب اولین مقام سیاسی زن در استان که مربوط به معاون سیاسی فرمانداری دنا بود نام برد.

IMG_9753IMG_9761IMG_9762IMG_9763IMG_9766IMG_9772IMG_9773IMG_9774IMG_9755

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی