نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آبان 1393 - 18:51
مهدی مطهری
مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد
انتساب اسید پاشی به نیروهای حزب اللهی کاری بسیار زشت و توهین آمیز است
مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی استان گفت: انتساب اسید پاشی اصفهان به نیروهای حزب اللهی توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کاری بسیار زشت ، توهین آمیز است.

مهدی مطهری در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل از بیان سخنان توهین آمیز قائم  مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز تاسف کرد.

 

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: صحبت های چند روز پیش قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی به جای تبیین پیام های عاشورا و بیان پیام اصلی عاشورا با تهمت به نیروهای ارزشی و مقابله با فریضه امر به معروف و نهی از منکر همراه بود.

 

انتساب اسید پاشی به نیروهای حزب اللهی کاری بسیار زشت و توهین آمیز

 

وی به انتساب اسید پاشی اصفهان به نیروهای حزب اللهی  توسط قائم مقام حزب اعتماد ملی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد وگفت:  انتساب اسید پاشی اصفهان به نیروهای حزب اللهی کاری بسیار زشت ، توهین آمیز و هم صدایی با رسانه های بیگانه است.

 

مطهری صحبت های اخیر رسول منتجب نیا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را بیشتر به خوراکی برای رسانه های غربی و غرب زده در درون کشور دانست تا تبین پیام های عاشورا.

 

وی گفت : اخیرا برخی از رسانه های درون کشور با پوشش چنین صحبت هایی فتنه جدید رسانه ای را برای مقابله با مسئله امر به معروف و نهی از منکر دنبال می کنند.

 

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی استان گفت:باید تحلیل کرد استاد دانشگاهی که ملبس به لباس روحانیت و در رشته حقوق تحصیل نموده  با انتساب یک حرکت فجیع،  به نیرو های حزب اللهی و توهین به آنها به دنبال چیست.

 

وی ابراز داشت: مسئولین دانشگاه ها و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای برگزاری نشست های دانشجویی در دانشگاه های خود نباید ازشخصیت های که به دنبال توهین به مردم، نیروهای ارزشی ، نمایندگان مجلس و تشویش فضای کشور هستند استفاده نمایند.

 

این مسئول بسیج دانشجویی گفت: مصوبات فرهنگی دانشگاه ها باید با بصیرت و آگاهی اعضای شورای فرهنگی انتحاب شود که در آینده باعث ایجاد مشکل برای آن دانشگاه نشود.

 

حمایت بسیج دانشجویی از از فضای آزاد اندیشی و گفتمان‌های علمی در محیط دانشگاهی

 

مسئول تحلیل و بررسی سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن محکوم نمودن صحبت های توهین آمیز قائم مقام حزب اعتماد ملی به نیروهای ارزشی در یاسوج گفت: بسیج دانشجویی با حمایت از فضای آزاد اندیشی و گفتمان‌های علمی در محیط دانشگاهی، هر نوع سوء استفاده و یا التهاب آفرینی در این فضا، از سوی تشکل‌ها و افراد در جهت اقدامات هنجار شکنانه و مهندسی را محکوم می کند.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی