نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. بهمن 1396 - 6:55
با حضور مسئولان استان خوزستان و شهرستان بهمئی؛
کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی جاده ارتباطی شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز+تصاویر
نویسنده: 
سید علمدار تقوی
پروژه اتصال شهرستان بهمئی به رامهرمز با احداث 20کیلومتر راه آسفالت با حضور مسئولان استان خوزستان و شهرستان بهمئی عصر امروز کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ پروژه اتصال شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز عصر امروز با حضور  مسئولان استان خوزستان و شهرستان بهمئی در روستای مرزی تورتاب کلنگ زنی شد.

این  پروژه با پیگیری نمایندگان شهرستان های کهگیلویه بزرگ و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و مکاتبه با وزیر نفت، با اعتبار پیشنهادی اولیه ۴۵ میلیارد ریال به مرحله کلنگ زنی رسید.

طول میسر پروژه  ۲۰ کیلومتر است که ده کیلومتر آن  در  شهرستان رامهرمز و ده کیلومتر دیگر در شهرستان بهمئی می باشد.

این پروژه با نظارت ادارات راه و شهرسازی دو شهرستان بهمئی و رامهرمز اجرا می شود که کارفرمای آن شرکت نفت و گاز امیدیه و آغاجاری و محل تامین اعتبارآن وزارت نفت است.

استاندار خوزستان، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس اداره راه و شهرسازی رامهرمز ، رئیس شرکت نفت و گاز آغاجاری، فرمانده سپاه رامهرمز از استان خوزستان و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران، فرمانده سپاه و رئیس اداره راه و شهرسازی از شهرستان بهمئی در این مراسم کلنگ زنی حضور داشتند.

این جاده  دسترسی که مسیر شهرستان بهمئی به شهرستان رامهرمز را کیلومترها کاهش می دهد، با هدف خروج شهرستان بهمئی از بن بست ارتباطی، کاهش فاصله مرکز دو شهرستان و ارتباط بهتر با چاه های نفت و گاز منطقه احداث می شود.

تصاویر ضمیمه:

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی