نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1393 - 9:02
شش پروژه عمرانی، خدماتی ورفاهی تیپ 48 فتح استان کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سالروز حضرت زینب(س) کلنگ زنی و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از یاسوج، سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز، جانشین تیپ مردم پایه 48فتح کهگیلویه بویریراحمد در آیین افتتاح و کلنگ زنی شش پروژه عمرانی خدماتی، رفاهی، درمانی تیپ 48فتح استان، گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) روز پرستار و بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس و با حضور سردار بوعلی فرمانده ارشد نظامی استان، عملیات کلنگ زنی و افتتاح این پروژه ها انجام گرفت.

 

وی در ادامه پروژه های به بهره برداری رسیده تیپ  48فتح کهگیلویه وبویراحمد را شامل حسینیه (المهدی) شهرک امام حسین(تیپ48فتح) ساختمان جدیدی پلی کلنیک این نهادو سوله ورزشی چند گانه تیپ 48فتح دانست و تصریح کرد: در این آیین از میدان پنج گانه رزم که شامل ادوات زرهی برای آموزش رزم جویان بوده بهره برداری به عمل آمد.

 

افتتاح شش پروژه عمرانی با اعتباری بالغ شش میلیارد ریال

جانشین تیپ مردمی پایه تیپ 48فتح استان میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 6میلیارد ریال دانست و افزود:در این آیین کلنگ اولین پمپ بنزین استاندارد تیپ 48 فتح با مخزن ذخیره 1500متر مکعب و با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال با دستان فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بر زمین زده شد.

 

احداث اولین چمن مصنوعی تیپ 48فتح

حکمتیان از کلنگ زنی اولین زمین چمن مصنوعی این نهاد خبر داد و گفت: کلنگ اولین زمین مصنوعی تیپ 48فتح کهگیلویه وبویراحمد با متراژ800مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو 160میلیون ریال از جمله پروژه های کلنگ زنی این نهاد بود.

 

وی دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را متعلق به همه مردم ایران دانست و بیان داشت: خدمت به مردم فرصت مناسبی برای تبیین و انتقال آرمانها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروزی است.

 

جانشین تیپ مردم پایه 48فتح کهگیلویه وبویراحمد به پروژه های افتتاحی این نهاد همزمان با میلاد خسته حضرت زینب و روز پرستار اشاره کرد و افزود: در این آیین، حسینیه (المهدی) منازل مسکونی تیپ 48 فتح برای حال ورفاه خانوار های این منازل مسکونی با متراژ 200متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو دویست میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

افتتاح اولین پلی کلنیک تخصصی تیپ 48فتح

 

حکمتیان ادامه داد:اولین پلی کلنیک تخصصی تیپ48فتح که شامل دانپزشکی ، پیراپزشکی و پزشک عمومی بوده  با دستان فرمانده سپاه فتح استان افتتاح و آماده خدمات رسانی در موضوعات مختلف پزشکی به کارمندان شاغل در این نهاد شد.

 

بهره برداری از اولین میدان استاندارد زرهی رزمی تیپ48فتح با حضور سردار بوعلی

وی به افتتاح سوله ورزشی چنده منظور این نهاد اشاره کرد و گفت:اولین میدان استاندارد زرهی رزمی تیپ 48فتح با 28مانع برای بالابردن و آمادگی یگانی و جسمانی نیروهای زرهی این نهاد، با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو نهصدو بیست میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

تیپ 48فتح مدال مردانگی و لیاقت را برای این مرز و بوم به افتخار آورد

در ادامه این آیین کلنگ زنی و افتتاح، سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان با تقدیر از دلاوری های تیپ 48فتح کهگیلویه وبویراحمد در حماسه هشت سال دفاع مقدس و عملیات غرب، گفت: تیپ 48فتح مدال بزرگی از لیاقت و مردانگی را برای این مرز وبوم به افتخار آورده است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه هر مسئولی در هر رده ای است، ابراز کرد:مسئولان باید بدانند که در هر مسندی که هستند، رسالتی سنگین بر دوش آنها گذشته شد.

 

خدمت به مردم از نعمات الهی است

بوعلی خاطر نشان کرد: مسئولان باید در صدد خدمت به مردم در هر زمان و مکانی باشند و بدانند که خدمت به مردم این مرز و بوم، یکی از نعمات الهی است.

 

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی