نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. مهر 1393 - 11:48
استاندر کهگیلویه وبویراحمد گفت: سردار توسعه گرای سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در طی مدت فرماندهی خود نیاز استان را درک کرد و توانست برای مردم تلاش های وافری کند.

به گزارش چهارفصل، صبح امروز تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور سردار نقدی  و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فتح استان برگزار شد.

 

استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد  گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همه صحنه های انقلاب و بعد از آن حضور پرشوری داشته که پشتوانه سپاه و بسیج بوده است.

 

وی ابراز داشت :به اندازه رشادت‌های مردم این استان خدمتگزاری نشده است و نیاز است مسولان به برخوردار بودن این استان توجه بیشتری داشته باشند.

 

خادمی افزود: سردار توسعه گرای سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در طی مدت فرماندهی خود  نیاز استان را درک کرد و توانست برای مردم تلاش های وافری کند.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: برخورداری از توسعه اقتصادی،  رفاه عمومی ، عمران و صنعت از نیازهای عمومی این استان می باشد.

 

وی اظهارداشت: سپاه فتح چتر بزرگ حمایت از مردم در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

خادمی گفت: سردارامیری یکی از موثرترین مدیران شورای تامین استان بود که رهنورد های خوبی در نشست ها داشت.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: کارهای ستودنی در عمران،  اقتصاد، کشاورزی، مسائل فرهنگی،  شناخت از مردم کل استان توسط سردار امیری طی این مدت انجام گرفت که همه مرهون خرد ورزی و هماهنگی های وی با مسولین بوده است.

 

وی افزود: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد قدردان خدمت گزاری های سردار امیری می باشند.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی