نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1392 - 10:57
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
تعامل سازنده نمایندگان مجلس در انتصاب فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل و همراهی نمایندگان تاکنون مناسب و مطلوب بوده که امید می‌رود همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

به گزارش چهار فصل فتاح محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به انتصابات اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: انتصابات بر اساس پروسه زمانی خاصی صورت می‌گیرد که با ابلاغ مرکز فرد مدنظر انتصاب و کار و فعالیت خود در آن دستگاه را شروع می‌کند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتصاب فرمانداران را نیز دارای پروسه زمانی عنوان کرد و گفت: فرایند انتخاب فرمانداران شهرستان‌های استان به دلیل پیچیدگی و حساسیت‌های بالای موجود با دقت و حساسیت خاصی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: انتصاب فرمانداران بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده و با انجام تشریفات لازم در دست اجرا بوده، اما لازم است تا تایید نهایی از سوی وزارت کشور و اعلام انتصاب این افراد نامی از هیچ یک از آن‌ها برده نشود.

محمدی در ادامه به برخی گمانه‌زنی‌ها در راستای انتصاب فرمانداران هشت‌‌گانه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد خارج از مجموعه وزارت کشور اشاره و اذعان کرد: مجموعه استانی تمام تلاش خود را بر آن دارد تا افراد وزارت کشوری مورد تایید نهایی باشند.

استفاده از ظرفیت‌های استانی در خدمت‌رسانی به مردم

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که هنوز فرمانداران چند شهرستان مشخص نشده‌اند، گفت: گزینه فرمانداری بویراحمد نیز هنوز نهایی نشده است.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که هدف ما اتحاد و همدلی میان افراد است، افزود: به جهت همگرایی و ایجاد وحدت تلاش می‌کنیم که از تمام ظرفیت‌های استان در خدمت‌رسانی به مردم استان و شهرستان‌ها استفاده کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که گزینه‌های فرمانداری تمامی شهرستان‌ها نهایی نشده است، گفت: تغییر و جابه‌جایی از سیاست‌های هر دولتی است که با توجه به شرایط و ضوابط گزینه‌های فرمانداران شهرستان‌های استان به وزارت کشور ابلاغ و با عبور از فیلتر وزارت کشور نیز اعلام نهایی می‌شوند.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تعامل نمایندگان مجلس در انتصابات اخیر در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان هم مسئولان دستگاه‌های اجرایی و هم نمایندگان مردم در مجلس، نخبگان و فرهیختگان در این خصوص تعامل سازنده‌ای داشتند.

این مسئول ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بر این باورند که در شرایط کنونی و به منظور توسعه، پیشرفت و شرایط مطلوب استان تنها راه تعامل، دلسوزی و همکاری با رعایت حیطه وظایف است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعامل، هم‌افزایی و همراهی نمایندگان تاکنون مناسب و مطلوب بوده که امید می‌رود همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت استان برداریم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا