نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. ارديبهشت 1393 - 20:53
یونس امیری در مراسم سالروز بسیج عشایری عنوان کرد :
دست عشایر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم
یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم سالروز بسیج عشایر در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک ساحلی شهر یاسوج برگزار شده بیان داشت: عشایر از اوایل انقلاب تا به امروز در مسیر اسلام و انقلاب بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای داشتند.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح،یونس امیری گفت: طبق سخنان گهر بار امام خمینی(ره) عشایر پشتوانه و ذخایر انقلاب هستند همانگونه که در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند پشتوانه کشور و ولایت هستند و در صف اول جان خود را در راه اسلام دادند.

فرمانده سپاه فتح استان، عشایر را در حوزه اقتصاد پشتوانه انقاب دانست و گفت: عشایر قشر کم توقعی است که بخودی درخشیده و به دشمنان ثابث کرده که سربازان واقعی انقلاب هستند.

امیری در ادامه عشایر را پیشگام در جنگ دانست و اظهار داشت: در اولین روزهای جنگ با همین سلاح های خودشان به میدان نبرد حق علی باطل شتافتند و لبیک گویی خود به ولایت را نشان دادند.

وی در پایان گفت: دست تمام عشایر را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم و درود خدا بر زنان و مردان عشایر که بهترین، خون گرمترین و پاک ترین مردان خدا هستند.

انتهای متن/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی