نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1392 - 22:02
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تفاهم اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل و اعتدالیون را کاندیدای اصلی مجلس دهم معرفی کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، پیرموذن در خصوص برنامه ی اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس به پانا گفت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم اصلاح طلبان با اعتدالیون به نقطه ی اشتراک خواهند رسید و برای کمک به دولت روحانی و پیشبرد برنامه های وی، در انتخابات صف آرایی خواهند کرد و اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل به همراه اعتدالیون به عنوان کاندیدای اصلی مد نظر هستند.

وی افزود: با عنایت به اقبال عمومی نسبت به اعتدالیون در جامعه جهت حل مشکلات اصلی مردم، اگر این گروه ها به تفاهم واجماع برسند بی شک پیروز انتخابات خواهند بود، چرا که این گروه های معتدل مخالف تندروی ها و برخوردهای تخریب گرایانه هر دو جناح می باشند.

پیر موذن در بخشی دیگر از این گفت و گو اشاره کرد: با وجود اینکه اصلاح طلبان با اعتدالیون در پی ایجاد تفاهمی نا نوشته هستند اما این به معنای تشکیل حزب فراگیر نیست بلکه مجموعه ای است از احزاب و افراد مورد وثوق و محبوب مردم که همواره منش آنها منش تدبیر و امید و مخالفت با تندروی های احزاب است اما این تعاملات معنای حزبی ندارد و بیشتر در قالب یک تیم همفکر است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که جامعه از افراطی گری ها و تندروی ها و حرکات تخریبی بیزار است، جای امیدواری است که با حضور افراد معتدل -که افکار عمومی موافق آنهاست- افزایش سرمایه گذاری ها و توسعه کشور و در نهایت حل مشکلات معیشتی ملت و افزایش شان مردم ایران حاصل شود.

به گزارش پانا، با وجود اینکه زمان نسبتا زیادی تا انتخابات مجلس سال 94 باقی مانده، اما فعالیت احزاب برای حضور جدی در این انتخابات شروع شده و دو جریان سیاسی فعال کشور در پی کسب کرسی های مجلس هستند. به نظر می رسد هر دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب برای مجلس دهم در پی رسیدن به نقطه اعتدال بوده و این نقطه را پایانی بر افراطی گری های هر دو جناح می دانند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی