نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1392 - 22:00
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بهره برداری از کارخانه سیمان مارگون تا پایان سال 93
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری کارخانه سیمان مارگون تا پایان سال 93 خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، سید موسی خادمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه سیمان مارگون اظهار داشت: مشکلات این کارخانه مربوط به استان است که در کوتاه مدت برداشته می شود.

وی کارخانه سیمان مارگون را بزرگترین پروژه سرمایه گذاری در استان دانست و افزود: جهت تسریع در روند اجرای کارخانه سیمان سه هزار و 300 تنی مارگون پیگیری هایی را انجام دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کارخانه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، نباید مسائل جزئی مانع از روند پیشرفت آن شود.

وی به مشکلات کارخانه اشاره کرد و بیان داشت: تأمین گاز، برق، تعریض جاده دسترسی به کارخانه، سند زمین، افزایش حجم معدن کوهی و بخصوص تأمین آب کارخانه از جمله این مشکلات است که به زودی برطرف می شود.

خادمی ابراز داشت: این کارخانه با 200 میلیارد تومان سرمایه، تا کنون 116 میلیارد تومان هزینه داشته که 55 میلیارد تومان آن سهم آوره سرمایه گذار و 61 میلیارد تومان هم تسهیلات بانکی است.

وی در پایان گفت: کارخانه سیمان مارگون در زمینی به مساخت 50 هکتار و 36 کیلومتر مربع معدن تمام دستگاهها و تجهیزات آن نصب شده است که تا پایان 93 به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی