نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1392 - 14:55
طی حکمی درفشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طی حکمی سرهنگ امرالله درفشی به سمت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

در این مراسم مدیرکل جدید بنیاد حفظ ْآثار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و خوش‌‌آمدگویی به میهمان ویژه جلسه و تبریک اعیاد پیش‌روی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر ماه عسل و دستاورد آن انقلاب اسلامی بود که همواره بر تارک جهان می‌تابد.

درفشی با تاکید بر این‌که حماسه‌ای که انقلاب اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس داشت ذات و نماد حکومت اسلامی است، گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام برای نابودی اسلام جنگ هشت ساله به راه انداختند، ولی با بیداری و از خودگذشتگی شهدا، نخبگان، آزادگان، جانبازان همه و همه برنامه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب شد.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شکوه و نمادی از استقامت و شجاعت فرزندان خمینی کبیر است که امروز و به نوعی دیگر که مورد هجمه دشمنان قرار گرفتیم فرزندان این دیار با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

درفشی نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در دوران دفاع مقدس را نقش مهم و بی‌بدیل خواند و گفت: با توجه به این‌که استان  یک درصد جمعیت کشور را دارا است ولی با این وجود قریب به هزار و 800 شهید، هشت هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی ماموریت اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند باید با اهداف و برکات دفاع مقدس و رزمندگان آشنا شوند.

این مسئول اذعان کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه دارد تا جوانان و نسل سومی‌های جامعه را با توطئه‌ها و تهاجمات فرهنگی آشنا و بیدار کند.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت همکاری همه‌جانبه نهادها و دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: از مهمترین اولویت بنیاد پارک موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی