نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1392 - 22:17
فرماندار شهرستان لنده در نشستی صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان لنده دیدار کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس خبر لنده  نوشت ، محمد مرادی در نشستی صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان لنده دیدار و به جایگاه و نقش اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد وگفت: اصحاب رسانه افرادی زحمت کش و پُر تلاشی هستند که بدون  هیچ چشم داشتی خدمات و مشکلات جامعه را به مسولان انتقال می دهند ، خبرنگاران بهترین رابط بین مردم ومسئولین هستند.

وی افزود: اصحاب رسانه نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند چرا که هرچه مدیران رسانه ای تر باشند میزان مقبولیت آن مدیر و دستگاه اجرایی در جامعه مورد پذیرش آحاد جامعه هستند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: وظیفه خبررسانی، وظیفه ای سنگین و حساس است که باید در جهت اطلاع رسانی دقیق و براساس  واقعیت ها صورت گیرد .

وی اظهارکرد: نقد منصفانه کمک زیادی به رفع مشکلات خواهد کرد ولی رسانه ها نیز باید مواظب باشند که با احتیاط نقد کنند زیرا جامعه زمانی به نشاط می رسد که تحمل انتقاد را داشته باشد و مدیران دستگاه ها نیز باید ظرفیت انتقاد را داشته باشند.

مرادی در ادامه به نقش رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: تلاش خبرنگاران اگر در جهت اطلاع رسانی براساس واقعیت ها باشد باعث فروکش کردن کشمکش های سیاسی در جامعه می شود.  

 

 

رئیس شورای اداری شهرستان لنده اذعان کرد: رسانه ها حلقه اتصال جامعه با مسئولان و حاکمیت هستند چرا که با قلم و زبان خود حافظ مرزهای اندیشه جامعه به شمار می آیند و خط مقدم تهدیدات نرم از سوی دشمنان هستند.

مرادی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید سعی کنند آرامش روحی و روانی را به جامعه منتقل کنند تا شاهد پیشرفت و پویایی جامعه باشیم و بتوانیم با تعامل و همکاری همدیگر برای پیشرفت شهرستان لنده گام های موثری را برداریم.

فرماندار در پایان تاکید کرد: در جلسات شورای اداری شهرستان به مدیران دستگاهها تاکید خواهم کرد در امر اطلاع رسانی و تعامل با خبرنگاران بیشتر تلاش کنند زیرا باید فاصله گرفتن از اصحاب رسانه را کاهش دهند.

گفتنی است در این نشست صمیمی خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده، خبرگزاری فارس، سایت تحلیلی خبری آوای دنا و خبرنگار و نماینده صداوسیما استان حضور داشته اند که به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداخته اند.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی