نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آذر 1392 - 19:46
با حضور استاندار، جمعی از مدیران استانی و به میزبانی آموزش و پرورش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان افتتاح شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ، صبح امروز و با حضور استاندار، جمعی از مدیران استانی و به میزبانی آموزش و پرورش نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان افتتاح شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:به نظر من نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی باید در سالن نمایشگاه شهرداری برگزار می شد.

وی به محل برگزاری نمایشگاه فعلی دستاورد‌های پژوهشی استان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی گاز و جاده مناسبی ندارد البته با زیر سازی که  از قبل برای این جاده انجام گرفت بعد از بارش باران  شاهد جاده گل آلود ورودی نمایشگاه بودیم.

وی گفت :افتتاح پژوهشکده معلم در استان کار خوبی است چرا که که باعث تقویت زیر ساخت های پژوهش در آموزش و پرورش استان می شود.

علی مرادی گفت:پارک های مختلف علم و فناوری در سطح استان می توانند به صورت زنجیره وار در کنار هم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان استان کهگیلویه وبویراحمد در این نمایشگاه با غرفه ای نصف و نیمه شروع کرده و  بدانید که بنیاد نخبگان استان ما کوچک است ولی توانایی های  ما خیلی بیشتر از توان بنیاد  نخبگان استان است .

مرادی گفت:اگر مسئولین استان بنیاد نخبگان استان کهگیلویه وبویراحمد را تقویت  کنند می توانیم  شاهد حمایت های بیشتری از نخبگان در  سطح استان باشیم.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی