نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1392 - 16:22
نماینده مردم چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت:تکمیل پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهر لیک با بودجه سال 93 به جایی نمی رسد .

به گزارش چهار فصل  حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر افزود: پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهر لیکک با بودجه سال 92 در حال انجام است ولی با بودجه ای که دولت برای سال 93 در نظر گرفته  این پروژه به جایی نمی رسد .

وی تصریح کرد: برای تکمیل پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهر لیکک در سال 92 مبلغ  5 میلیارد تومان پول و 10 میلیارد تومان اوراق مشارکت در نظر گرفته شد .

بزرگواری گفت: با توجه به بودجه کمی که برای پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهر لیکک در سال 93 توسط دولت یازدهم در نظر گرفته شد باید به فکر تامین بودجه این پروژه از راه های دیگری باشیم .

نماینده مردم چهار شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کسری بودجه تنها مربوط به شهرستان های ما نیست و عده زیادی از نمایندگان در اعتراض به کسری بودجه پروژه ها درخواست استعفاد کردند ولی بنده  صلاح را در استعفا ندیدم .

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی