نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1392 - 10:51
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای اعضای بسیج رسانه
مسئول بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان برنامه‌های مختلف فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی را برای افزایش سطح اطلاعات رسانه‌ای اعضای خود برگزار خواهد کرد.

به گزارش چهار فصل  به نقل از فارس، سید محمدلطیف ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به فلسفه تاسیس سازمان بسیج رسانه در سطح کشور اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه از سال 90 راه‌اندازی و در استان کهگیلویه و بوراحمد نیز از سال 91 تاکنون در فعالیت و عضو گیری است.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه می‌خواهد فضای رسانه‌ای را جهت ارتقای رشد جامعه برای رسیدن به حق، هماهنگ کند و در این راستا باید همه  رسانه‌های کشور هم قدم شوند.

*اهداف تشکیل سازمان بسیج رسانه

ارجمند با اشاره به حجم بالای عناد و دشمنی با تفکر اسلامی که هدف مشترک دشمنان است گفت: بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد و انسجام بین رسانه‌ها به وجود آمده و رسانه‌ها باید با ایجاد فضای همکاری با یکدیگر با عناد دشمن مبارزه کنند.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهداف کلان سازمان بسیج رسانه عنوان کرد: رشد‌، توسعه و تعمیق روحیه بسیجی در بین اصحاب رسانه و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف این سازمان دانست.

وی در ادامه با اشاره به اجرای کارگاه‌های مهارتی و بصیرتی برای اعضای بسیج رسانه یادآور شد: برگزاری جلسات ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی استان نیز به منظور همفکری و بصیرت‌افزایی اصحاب رسانه به صورت مداوم برگزار می‌شود.

*مدارک مورد نیاز برای عضویت در بسیج رسانه

ارجمند همچنین خاطرنشان کرد: کسانی که قصد عضویت در بسیج رسانه را دارند اگر از اعضای فعال یا عادی بسیج در سایر حوزه‌های بسیج هستند می‌توانند پرونده بسیجی خود را به بسیج رسانه انتقال دهند و خبرنگاران و اهالی رسانه  که تاکنون عضو بسیج نشده اند با ارائه کپی کارت‌ملی، کپی شناسنامه، کپی آخرین مدرک تحصیلی و کارت خبرنگاری و 4 قطعه عکس نسبت به عضویت در سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه هم اکنون در خیابان پاسداران یاسوج استقرار یافته است افزود: شماره تلفن 07412225436 آماده پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران و اهالی رسانه است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی