نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. شهريور 1392 - 1:11
فرمانده انتظامی دنا از کشف محموله تریاک در یکی از کمپ‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

چهارفصل-اردوان ارسلان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان دنا، منجر به دستگیری یک قاچاقچی و کشف مواد مخدر در یکی از کمپ‌های گردشگری شهر سی‌سخت شد.

 

فرمانده انتظامی دنا گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی در پاسگاه انتظامی پاتاوه در محور یاسوج به اصفهان در حین بازرسی خودر‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 206 مشکوک که این خودرو بدون توجه به دستور مأموران پلیس اقدام به فرار کرد.

 

ارسلان‌پور افزود: این خودرو به سمت شهر سی‌سخت متواری شد و عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی و با هماهنگی‌ به عمل آمده، خودروی 206 را در ورودی شهر سی‌سخت متوقف کردند.

 

وی تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو 206  مجرم به مخفی کردن مواد مخدر در یکی از کمپ‌های گردشگری در خودروی پژو پارس اعتراف کرد که مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی ضمن شناسایی محل مورد نظر در بازرسی از خودرو در پنج کیف دستی، مقدار 49 کیلو و 700 گرم تریاک را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی دنا گفت: راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد و تاکنون سرنخ‌هایی به دست آمده که در آینده نزدیک همدستان وی دستگیر خواهند شد.

منبع:فارس

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی