به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» مردم مقاوم و همیشه در صحنه شهرستان لنده با حضوری حماسی و دشمنشکن در چهاردهمین شب تجمع مردمی در شهرک شهیدرجایی لنده با ندای نحن المنتقمون شرکت کردند.
باوجود گذشت دو هفته از آغاز جنگ تحمیلی رمضان و تجمعات مردمی، باز هم شور و شعور مردم لنده ادامه دارد و باشکوه خاصی در خیابانها حاضر میشوند و ضمن مداحی و سوگواری با رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله) بیعتی دوباره میکنند.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:




















































نظرات کاربران