
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» مردم مقاوم و همیشه در صحنه شهرستان لنده با حضوری حماسی و دشمنشکن در چهاردهمین شب تجمع مردمی در شهرک شهیدرجایی لنده با ندای نحن المنتقمون شرکت کردند.
باوجود گذشت دو هفته از آغاز جنگ تحمیلی رمضان و تجمعات مردمی، باز هم شور و شعور مردم لنده ادامه دارد و باشکوه خاصی در خیابانها حاضر میشوند و ضمن مداحی و سوگواری با رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (حفظهالله) بیعتی دوباره میکنند.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:




















































پیوندها
[1] http://www.chaharfasl.ir/news/137447/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%82%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87%D9%85
[2] http://www.chaharfasl.ir/tags/%D8%AC%D9%86%DA%AF%D8%8C-%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%8C-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%D8%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C