نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. اسفند 1396 - 10:05
امام جمعه موقت چرام گفت: نسل امروز ما باید با بصیرت و آگاهی راه پر نور شهدا را ادامه داده و در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل،امام جمعه موقت چرام در گفت وگوی اختصاصی با  پایگاه خبری تحلیلی چرام ، گفت:گسترش وتعمیق فرهنگ ایثار وشهادت می تواند به خودباوری، پیشرفت، توسعه وآبادانی و استقلال کشور کمک کند.

 

حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند در ادامه افزود:فرهنگ ایثار وشهادت یکی از مولفه های قدرت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی است و در آینده کشور تاثیر زیادی دارد.

 

وی، تصریح کرد: نسل امروز ما باید با بصیرت و آگاهی راه پر نور شهدا را ادامه داده و در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارد.

 

امام جمعه موقت چرام با اشاره به کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد:کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی ازنهادهای مهم و ضروری انقلاب اسلامی است که ریشه همه موفقیت های آن در جلب مشارکتهای مردمی در راستای اعتماد سازی مردم است.

 

 

وی افزود:کمک به همنوع از اصول اساسى دین مبین اسلام است و در پایبندی به این شاخصه انسانی و اخلاقی همه ما باید پیشقدم باشیم و به هر نوعی نسبت به دستگیری نیازمندان اهتمام خود را بکار گماریم.

 

 

حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند اظهار کرد:حمایت و یافتن حامی برای ایتام و مستضعفان از رسالت های کمیته امداد بوده و لازم است مسئولین این نهاد همچون طبیبی به دنبال خدمت رسانی و توانمندسازی محرومین در لوای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا