نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1396 - 21:50
نماینده شهرستان های چهارگانه با بیان اینکه راه اندازی این معدن را به مردم چرام وعده داده بود،گفت:روی وعده خود هستم و قطعا در روزهای آینده شاهد عملیات تجهیز کارگاه و دپو و همچنین مصالح خواهید بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛نماینده شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام در جمع اصحاب رسانه شهرستان چرام بیان کرد: همانطور که میدانید معدن فسفات چرام یک مقوله چهل ساله ای بوده است.

 

عدل هاشمی پور ادامه داد:با سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت که به چرام آمدند،تصمیمات خوبی گرفته شد و بالای ده جلسه با حضور شریعتمداری در پایتخت برگزار شد.

 

وی افزود:نهایتا شرکت ایمیدرو که کارش معادن کشور است،قرار شد که در چرام حضور پیدا کند و تا الان چند مرحله به این شهر آمده اند.

 

نماینده شهرستانهای چهارگانه اظهار کرد:امکان سنجی،بررسی و اسنادی که نیاز داشتند هم از سرمایه گذار قبلی و هم از وزارت صنعت،معدن و تجارت گرفتند.

 

وی با اشاره به آخرین جلسه برگزار شده درخصوص معدن فسفات چرام اظهار کرد:قرار شده است که کارشناسان ظرف مدت ده روز ساختمان خود را اجاره و تابلوی این معدن را نصب کنند.

 

هاشمی پور گفت:دویست میلیارد برای تجهیز کارگاه این معدن درنظر گرفته که احتمالا ظرف چند روز آینده،زمانبندی آن به اتمام می رسد.

 

نماینده شهرستانهای چهارگانه با بیان اینکه راه اندازی این معدن را به مردم چرام وعده داده بود،گفت:روی وعده خود هستم و قطعا در روزهای آینده شاهد عملیات تجهیز کارگاه و دپو و همچنین مصالح خواهید بود.

 

وی افزود:نزدیک به پانصد نفر بصورت مستقیم و یک هزار نفر بصورت غیر مستقیم در این معدن اشتغال پیدا میکنند.

 

هاشمی پور با اشاره به نیروهای استخدامی و نوع جذب نیروی کار این معدن کرد و گفت:همانطور که در مجلس تصویب شد، نیروهای غیر بومی در مکانهایی که کار تعریف میشود،استفاده نمیشوند.

 

وی در پایان ادامه داد:تمام نیروه های این معدن بومی خواهند بود امااگر نیروی متخصص در این منطقه وجود نداشت،مجبوریم از بیرون وارد کنیم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی