نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1396 - 19:56
هاشمی پور با اشاره به نشر خبری مبنی بر عدم ورود خود به جلسه وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: در ابتدا رئیس همان جلسه وزیر بود نه استاندارد و معمولا وقتی از یک مکانی به مرکز جلسه می‌گیرند،رئیس جلسه وزیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ نماینده شهرستانهای کهگیلویه بهمئی و لنده و چرام در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه اطلاع رسانی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و مردم استان، بیان کرد: جای تشکر دارد مردم شهرستان های ما مقتدرانه و صادقانه بار دیگر از ولایت و رهبری حمایت کردند و بارها نیز گفته ایم که مردم از مسئولان بصیر تر هستند.

 

عدل هاشمی پور با اشاره به راه اندازی پلیس راه چرام گفت: با تقسیم بندی وظایف و حمایت خیرین همین شهرستان، قرار است که در روز ۲۵ اسفند ماه سال جاری این مورد افتتاح و به بهره برداری برسد.

 

وی در ادامه این گفتگو و در پاسخ به سوال خبرنگار چرام مبنی بر اختلاف وی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنده هیچ اختلاف شخصی با استاندار ندارم ولی متاسفانه برخی افراد این مورد را بزرگ کردند.

 

نماینده شهرستان های چهارگانه ادامه داد: بنده و استاندارد شاید اختلاف فکری یا سلیقه داشته باشیم، اما طبیعی است که بر روی منافع مردم و توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه خود حساس باشم چرا که نماینده مردم هستم.

 

وی افزود: وظیفه بنده از تا توان دارم از منافع مردم دفاع کنم و اگر طرح سوالی کردم، پیرامون نیروی انسانی،اعتبارات و استفاده از نیروهای توانمند حوزه انتخابیه بوده است.

 

این مسئول در ادامه عنوان کرد:در حال حاضر نیز باهم جلساتی داشتیم و هیچگونه مشکلی باهم نداریم.

 

هاشمی پور با اشاره به نشر خبری مبنی بر عدم ورود خود به جلسه وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: در ابتدا رئیس همان جلسه وزیر بود نه استاندارد و معمولا وقتی از یک مکانی به مرکز جلسه می‌گیرند،رئیس جلسه وزیر است.

 

وی افزود: از لحاظ ساختاری استانداری جایگاهی دارد و بنده نیز جایگاه دیگری و درب هیچ وزیری بر روی نماینده بسته نیست و کسی که توسط مردم انتخاب می شود، مصونیت دارد.

 

هاشمی پور ادامه داد:انشاالله که آقای استاندار از مشاورین صادق و نیروه های توانمند کل استان همچون حوزه انتخابیه بنده که انسان هایی شایسته و لایق هستند،در تمام پست های مدیریتی استفاده خواهد کرد.

 

وی در پایان این گفتگو گفت:بنده اگر مبحثی با استاندارد دارم، مسائل ذکر شده است و گرنه اختلاف شخصی با وی ندارم و برای منافع مردم سر نیز می دهم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی