نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1394 - 20:59
مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقات علمی بسیج دانش آموزی در دور روز متوالی در یاسوج با شرکت بیش از 1800 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی برگزار شد.

محمد لطیف ارجمند در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: مسابقات علمی بسیج دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در دو مقطع تحصیلی در پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی و دوره اول تحت عنوان امیدان  وپویندگان بسیج دانش آموزی در یاسوج برگزرا شد.

 

وی افزود: در این آزمون که  پنجشنبه 15بهمن ماه سال 1394 ساعت8:30 صبح همزمان باسراسرکشور برگزار گردید دانش آموزان پسر و دختر کهگیلویه وبویراحمدی با هم به رقابت پرداختند.

ارجمند خاطر نشان کرد: دراین مسابقات که با همکاری سازمان آموزش و پرورش د رمراکز شهرستانها برگزار شد  بیش از هزار و 800 نفر  از دانش اموزان به رقابت علمی با یکدیگر پرداختند

.

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به اهداف این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات ضمن اینکه سطح علمی دانش اموزان را بالا می برد, باعث می شود که آنها در کنار دوستی، رقابت سالم درسی نیز داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف این رخداد مهم برای دانش آموزان در سراسر کشور افزود: آمادگی دانش آموزان برای امتحانات پایان ترم، تقویت بنیه علمی آنان، آشنایی با نحوه سئوالات تستی، آماده سازی دانش آموزان برای کنکور سراسری، ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر و رقابت بین دانش آموزان استان از اهداف این آزمون است.

 

ارجمند با بیان اینکه برگزاری آزمون های جامع تاثیرات شگرفی در  ارائه گزارش عملکرد هم برای دانش آموزان و هم برای مسئولان و معامان دارد گفت: برگزاری آزمون های جامع علاوه بر ایجاد جو رقابت سالم میان دانش آموزان، ابزاری را در اختیار مدیران مدارس قرار می دهد تا عملکرد بخش های مختلف مدرسه را به طور مستمر رصد نموده و در جهت رفع کاستی ها اقدام کنند.

 

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد به عدالت آموزشی در سراسر کشور برای توسعه پایدار بر اساس نیروی انسانی مستعد و شکوفا اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای آزمونهای هماهنگ در سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ایجاد عدالت آموزشی موثر بوده  و با رقابت سراسری و یکنواخت، زمینه رشد و شکوفایی آینده­ سازان کشور عزیزمان که دارای استعدادهای سرشاری هستند، با بستر­سازی مناسب فراهم می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی