نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1393 - 10:34
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: گرچه دشمنان اسلام با انتشار کاریکاتور موهن به پیامبر رحمت و مهربانی سعی در تخریب چهره ایشان داشتند ولی به حول و قوه الهی این امر موجب وحدت بیشتر مسلمانان در سراسر جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس  افزود: اقدامات اسلام ستیزانه و اسلام هراسانه دشمنان گرچه با هدف ضربه زدن به اسلام است ولی با حول و قوه الهی موجب بیداری و رشد وحدت بین مسلمانان شد.

 

وی  وحدت و انسجام مسلمانان با تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری را خواستار شد و اظهارکرد: این اقدام موهن در راستای نقشه راه آمریکا و شیعیان لندن نشین و سنی های طرفدار سیا انجام گرفته است.

 

خاضع کمپین حمایت از پیامبر اعظم(س) را نشانه وحدت مسلمانان خواند و افزود: در راستای حمایت از پیامبر رحمت و مهربانی این هفته پس از نماز جمعه هم زمان با سراسر کشور، راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص) در تمام شهرهای کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه پیامبر افزود: از تمام ادارات استان انتظار می رود در محکومیت عمل زشت نشریه شارلی ابدو بیانیه دهند و آن را محکوم کنند.

 

این مسوول با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری هر چه بهتر این راهپیمایی افزود: ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه و سخنرانان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در این مورد صحبت خواهند کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به این که غیرمسلمانان هم عاشقان پیامبر عظیم الشان اسلام هستند، افزود: اکنون اسلام فراتر از مرزها درون جان ها جای دارد و توهین به پیامبر اکرم دل همه ی آزادگان جهان را به درد آورده است.

 

وی با دعوت از مردم شریف و مومن استان برای شرکت در این مراسم افزود: نماز جمعه ی این هفته از جایگاه ویژه ای برای تکریم و بزرگداشت جایگاه پیامبر برخوردار است.

 

خاضع حمایت از وجهه پیامبر را وظیفه همه مسلمانان دانست و افزود: از مردم غیور استان انتظار می رود به حرمت احترام به جایگاه پیامبر در مراسم نماز جمعه این هفته شرکت کنند.

 

وی از تمام رسانه های مکتوب و مجازی استان خواست تا با اطلاع رسانی  دقیق در هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه اقدام کنند.

انتهای پیام /گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی