نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1396 - 12:55
مردم شهرستان چرام در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه آفریدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از چرام؛ در آغاز چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مردم شهرستان چرام با حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

 

مردم شهرستان چرام شامل پیر، جوان، زن و مرد، دختر، پسر و همه کسانی که در این شهر حضور دارند، از ساعت 10 صبح امروز در میدان مرکزی این شهر حضور یافته و یک صدا با تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، مسیر میدان مرکزی شهر (ره) به سمت خیابانهای مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب طی کرده و در نهایت در مرکز شهر تجمع کردند.

 

راهپیمایان 22 بهمن در چرام پس از پیمودن مسیر های از پیش تعیین شده با در دست داشتن پلاکارد نوشته هایی با مضامین ' لبیک یا خامنه ای'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسراییل'در مرکز این شهر گردهم آمدند.

 

اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان با لباس های متحدالشکل،ایستگاه کتاب، خیرمقدم فرماندار چرام، سخنرانی مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات چرام و تئاتر از دیگر برنامه های مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در چرام بود که حال و هوای خاصی به این مراسم داد.

 

گفتنی است که با توجه به حضور حداکثری در روز22بهمن میتوان بیان کرد که یکی از مراسماتی بود که بیشترین حضور را به خود اختصاص داده است.

 

تصاویر:

 
 
 
 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی