نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1393 - 11:48
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهارداشت: به نظر می رسد دولت با معرفی چند وزیر از جریان فتنه به دنبال قبح شکنی جریان فتنه است.

علی صفری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی چهارفصل در رابطه با معرفی وزیر پیشنهادی علوم  به مجلس شورای اسلامی توسط دولت و رای نمایندگان به وی  گفت: مجلس بارها در تصمیم گیری های خود بر خط قرمز بودن فتنه 88 صحه گذاشته است و ان شاء الله این بار هم با درایت و تدبیر، تصمیم مناسبی در رابطه با گزینه معرفی شده وزارت علوم  اتخاذ خواهند نمود.

 
فریاد روزگذشته نمایندگان مجلس اعتراض به معرفی وزیر پیشنهادی دولت به مجس بود
 
وی با اشاره به اینکه  روز گذشته در پی قرائت نامه رئیس جمهور مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس و فریاد «دو دو»  که توسط نمایندگان در صحن مجلس بلند شد گفت: فریاد روز گذشته نمایندگان مجلس شواری اسلامی در هنگام قرائت نامه معرفی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس  به معنای عدم رضایت و اعلام مخالفت اولیه نمایندگان با گزینه معرفی شده رئیس جمهور برای وزارت علوم می باشد.
 
 
گروه های فشار و مدعی پیروزی دولت یازدهم به دنبال سهم خواهی از دولت  هستند
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه به  بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در تبدیل وزارت علوم  به یک بنگاه چانه زنی برای افرادی خاص اشاره داشت و گفت: متاسفانه علی رغم اینکه رئیس جمهور بارها تاکید داشته است که دولت، خود را وامدار هیچ گروه و یا جناح خاصی نمی داند، در عمل به گونه ای دیگر رقم خورده و برخی از گروه های فشار با این توهم که دولت پیروزی خود را در انتخابات 92 مدیون آنهاست به دنبال سهم خواهی هر چه بیشتر از رئیس جمهور هستند.
 
 
وی گفت: برخی از گروه های فشار که خود را دلیلی بر پیروزی رئیس جمهور می دانند روی وزارت علوم به عنوان پاشنه آشیل کابینه دولت یازدهم حساب ویژه باز کرده اند.
 
 
دولت به دنبال فرریختن قبح فتنه 88  است
 
صفری در ادامه به اهداف دولت در پافشاری بر معرفی فعالان فتنه 88 به مجلس اشاره کرد و اظهارداشت: به نظر می رسد دولت با معرفی چند وزیر از جریان فتنه به دنبال قبح شکنی جریان فتنه است.

 

 
 
برخی افراد در وزارت علوم به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود هستند
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  گفت: برخی افراد در وزارت علوم به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود و ایجاد جو روانی منفی بین دولت و مجلس هستند تا بتوانند در آینده از این مساله بهره کشی لازم را داشته باشند.
 
 
وی در پایان به ویژگی هایی که یک وزیر علوم باید داشته  باشد اشاره کرد و گفت:  وزارت علوم  به عنوان حساس ترین وزارت کابینه دولت را باید فردی عهده دار مسئولیت شود که در ولایتمداری ، پایبندی به مبانی نظام و انقلاب اسلامی ، علم و اخلاق سرآمد و  فاقد هر گونه بداخلاقی سیاسی ، همراهی با فتنه گران ، بدخواهان نظام باشد .
 
انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی