نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آبان 1394 - 22:37
آیین اختتامیه چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران که با حضور تعداد کثیری از اساتید دانشگاهی، دانشجویان و مسئولان استانی در محل سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیین اختتامیه چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران که با حضور تعداد کثیری از اساتید دانشگاهی، دانشجویان و مسئولان استانی در محل سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.

 

در این مراسم که اساتیدی از دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه خواجه‌ نصیرالدین طوسی، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه یاسوج حضور داشتند مقالات برتر معرفی شدند.
 

در این آیین عبدالرضا زارع دبیر علمی کنفرانس و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با قدردانی از حضور مسئولان کشوری و استان در این کنفرانس ملی اظهار کرد: تعداد ۴۵۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارائه شد.

 

وی از ۸ ماه تلاش همکاران خود در برگزاری این کنفرانس ملی خبر داد و گفت: سطح این کنفرانس بسیار بالا بود و به اذعان همه شرکت کنندگان و به خصوص اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور یکی از بهترین دوره‌ها در کل چهار دوره برگزاری به شمار می‌رفت.

 

زارع، حضور معاون وزیر علوم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان اجرایی و حمایت شرکت‌های تولیدی مرتبط را از مهم‌ترین شاخصه‌های برگزاری این کنفرانس ملی برشمرد.

 

دبیر علمی کنفرانس مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران بیان کرد: دستاوردهای خوبی نیز عاید استان شد و دانشجویان عمران با آخرین دستاوردهای علمی در این حوزه به خوبی آشنا شدند.

 

دانشگاه امیرکبیر اصلی‌ترین گزینه برگزاری پنجمین کنگره ملی مصالح و ساره‌های نوین

دبیر هیئت امنای ادواری کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین گفت: دانشگاه امیرکبیر اصلی‌ترین گزینه برگزاری پنجمین کنگره ملی مصالح و ساره‌های نوین در سال ۹۵ است.

 

مهران زینلیان، اظهار کرد: برگزاری چنین کنفرانسی کمک بزرگی برای استفاده گسترده از مصالح نوین در سازه‌ها در کشور دارد.

 

این عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد در حوزه عمران تصریح کرد: باید در کشور با برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌ها چنان فرهنگ‌سازی شود تا همه به سمت و سوی استفاده از مصالح نوین بروند زیرا در برابر حوادث و بلایا باید از بهترین و مقاوم‌ترین مصالح ساختمانی استفاده کرد.

 

زینلیان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و وجوه برگزاری این کنفرانس‌ها در سطح ملی نزدیک کردن دانشگاه و صنعت و واحدهای تولیدی به هم است که یکی از ضروریات اصلی کشور نزدیکی این دو به یکدیگر است.

 

وی استفاده از تحقیق‌ها و پژوهش‌های دانشگاهی توسط صنعتگران و تولید کنندگان را نیاز اصلی کشور برای توسعه در همه زمینه‌ها دانست و گفت: در کنفرانس مصالح و سازه‌های نوین این تعامل و همکاری را به صورت مستقیم و ملموس مشاهده کردیم.

 

دبیر هیئت امنای ادواری کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در خصوص برگزاری این کنفارنس در چهار دوره گذشته تصریح کرد: در هر چهار دوره این کنفرانس در سطح خوبی برگزار شد و دانشگاه یاسوج نیز توانست به خوبی از عهده برگزاری آن برآید و یکی از بهترین دوره‌ها به شمار می‌رفت.

 

زینلیان از برگزاری پنجمین دوره کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در سال ۹۵ خبر داد و گفت: این کنفرانس دو کاندیدا دارد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه یزد کاندیدای برگزاری هستند اما به احتمال زیاد کنگره پنجم در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

 

به گزارش کبنا، در این کنفرانس دو روزه کارگاه‌هایی نیز در کنار کنفرانس برگزار شد و در پایان مقالات برتر و صاحبان آن‌ها تجلیل شدند.

هیئت داوران در این کنفرانس ملی در معرفی مقالات برتر به دلیل نزدیکی نمره‌های کسب شده کسی را حائز مقام اول تشخیص نداد و سه مقاله توانستند بدون کسب رتبه‌های اول و دوم و سوم به نام‌های اسماعیل محمدیان، سوده اکبرپور و علیرضا مظفر تنها به عنوان نفرات برتر شناخته شوند.

همچنین در این کنفرانس از برخی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف کشور تقدیر به عمل آمد.

konfranc-mli-masalh (1) konfranc-mli-masalh (2) konfranc-mli-masalh (3) konfranc-mli-masalh (4) konfranc-mli-masalh (5) konfranc-mli-masalh (6) konfranc-mli-masalh (7) konfranc-mli-masalh (8) konfranc-mli-masalh (9) konfranc-mli-masalh (10) konfranc-mli-masalh (11) konfranc-mli-masalh (12) konfranc-mli-masalh (13) konfranc-mli-masalh (14) konfranc-mli-masalh (15) konfranc-mli-masalh (16) konfranc-mli-masalh (18) konfranc-mli-masalh (19) konfranc-mli-masalh (20) konfranc-mli-masalh (21) konfranc-mli-masalh (22) konfranc-mli-masalh (23) konfranc-mli-masalh (24) konfranc-mli-masalh (25) konfranc-mli-masalh (26) konfranc-mli-masalh (27) konfranc-mli-masalh (28) konfranc-mli-masalh (29) konfranc-mli-masalh (30) konfranc-mli-masalh (31) konfranc-mli-masalh (32) konfranc-mli-masalh (33) konfranc-mli-masalh (34) konfranc-mli-masalh (35) konfranc-mli-masalh (36) konfranc-mli-masalh (37) konfranc-mli-masalh (38) konfranc-mli-masalh (39) konfranc-mli-masalh (40) konfranc-mli-masalh (41) konfranc-mli-masalh (42) konfranc-mli-masalh (43) konfranc-mli-masalh (44) konfranc-mli-masalh (45) konfranc-mli-masalh (46) konfranc-mli-masalh (47)

 

منبع:کبناخبر

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا