نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آبان 1393 - 19:15
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: وقتی که جناب نوبخت در توجیه عدم حضور هیات دولت در مراسم روز استکبارستیزی می‌گوید چون روز دانش آموز بود فقط وزیر آموزش و پرورش حضور پیدا کرد، چه انتظاری داریم که این دولت مدافع ارزش های انقلاب دوم این ملت باشد؟

به گزارش چهافصل، ترکمان، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در یاسوج، با اشاره به سخنان نوبخت در خصوص عدم حضور دولتمردان در مراسم ۱۳ آبان گفت: وقتی که جناب نوبخت در توجیه عدم حضور هیات دولت در مراسم روز استکبارستیزی می‌گوید چون روز دانش آموز بود فقط وزیر آموزش و پرورش حضور پیدا کرد، چه انتظاری داریم که این دولت مدافع ارزش های انقلاب دوم این ملت باشد؟

 

وی افزود: دولتمردان با این حرف‌ها شور و شعور انقلابی این سه دهه مردم کشور را به سخره گرفته‌اند تا در صدد توجیه عدم حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان باشند، راهپیمایی که مردم انقلابی کشورمان همیشه با حضوری حماسی در آن حضور پیدا می‌کردند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج تصریح کرد: اگر این دولت خود را رهرو گفتمان امام و انقلاب می‌داند، این سخن حضرت امام خمینی(ره) است که ۱۳ آبان را انقلاب دوم ملت ایران معرفی کرد که در برخی از جهات از انقلاب اول ما کم اهمیت تر نیست.

 

ترکمان به سخنان نوبخت اشاره کرد و گفت: اگر حرف بر سر این باشد که چون روز دانش آموز است باید وزیر آموزش و پرورش حضور پیدا کند، پس باید وزیر استکبارستیزی داشته باشیم تا در مراسم روز استکبارستیزی شرکت کند و یا وزیر بصیرت افزایی و پیروزی انقلاب داشته باشیم تا در روزها و مناسبت‌های دیگر حضور پیدا کنند.

 

وی افزود: این حرف نشان دهنده این واقعیت تلخ و نقص دولت است که وزیری استکبارستیز در هیات دولت وجود ندارد که بخواهد جلو استکبار جهانی مقابله کند.

 

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج ادامه داد: وقتی هیات دولت به خاطر لطمه نخوردن به مذاکرات در مراسم روز ۱۳ آبان حضور پیدا نمی‌کند باید ببینیم چه دستاوردی از مذاکرات نصیب ملت انقلابی ایران شده است؛‌ آیا تا کنون نفعی برای ملت داشته و یا اینکه رئیس جمهور آمریکا تنها گزینه برای مقابله با ایران را گزینه نظامی عنوان می‌کند؟

 

ترکمان با انتقاد از رویه سیاست خارجی دولت تصریح کرد: دولتی که یک وزیر و فرد استکبارستیز در بدنه آن وجود ندارد چگونه می‌خواهد بر سر میز مذاکرات با سران استکبار به دفاع از ارزش‌ها و حقوق ملت استکبار‌ستیز ایران بپردازد؟

 

وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم دولت یک وزیر استکبار ستیزی را به اعضای هیات وزیران اضافه کند تا هم توجیه خوبی برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشد و هم روحیه استکبار‌ستیزی هیات دولت را تقویت کند.

 

این فعال دانشجویی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم دولت مردان بدانند مسئول اجرای سیاست در کشوری هستند که مردم آن در جهان به علمداری استکبارستیزی معروف هستند.

منبع : خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا