نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1393 - 15:00
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار در پیامی مشترک از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی دعوت به عمل آوردند.

به گزارش چهارفصل ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار  در پیامی مشترک از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله مهدوی کنی دعوت به عمل آوردند.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است؛

 

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

به اطلاع عموم مردم شریف و ولایتمدار استان کهکیلویه و بویراحمد می رساند به مناسبت ارتحال ملکوتی عالم مجاهد و فقیه نستوه و شاگرد مکتب امام صادق(ع) مرحوم آیت الله مهدوی کنی (ره) رییس فقید مجلس خبرگان رهبری مجلس ترحیم آن فقیه سعید در مورخ ۴ آبان ۱۳۹۳ راس ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می گردد.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ارتحال ملکوتی آن عالم بزرگوار و انقلابی به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و علمای اعلام، از عموم مردم متدین استان، برای شرکت در این مراسم  دعوت به عمل آورده می شود.

قطعا حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، فضلاء، طلاب، اساتید حوزه و دانشگاه و عموم مردم آگاه و قدرشناس استان موجب امتنان و تسلی خاطر بازماندگان و ارادتمندان و شاگردان آن فقید سعید و ارج نهادن به مقام شامخ روحانیت خواهد بود.

 

سید شرف الدین ملک حسینی
سید موسی خادمی

منبع:بویرخیر

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی